|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 22:46:14 GMT 2
Hij trilde, van top tot teen. Hij wou de pijn niet meer voelen. "Dringt het dan nog steeds niet tot je door, zie je het dan niet dat om je geef. Dat ik van je hou, en dat jij om mij geeft. Shirie Ashinta, jij hebt mij nu bewezen, dat je een walgelijke trotse bitch bent. Maar als je niet om me gaf, of om Tom gaf. Had je al 10 adneren gehad. Maar dat is niet zo." Hij liep naar haar toe terwijl hij ruw zijn lippen op de haarre drukte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:48:47 GMT 2
Shirie wist even niet wat te doen. Ze beantwoordde de kus niet en draaide haar hoofd toen weg. 'Als ik een arrogante en trotse bitch ben, dan ben jij het die van mij weg moet lopen. Praat neit dat je van me houdt, als je zo over me denkt. Ga dan.' Ze keek de andere kant op. Haar hart bonsde zo snel, dat het pijn deed. Niet nu. Spirit jankte zacht een waarschuwing en verdween toen. Ze voelde hoe haar hart bloedde. daar mocht hij neit bij zijn!
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 22:51:00 GMT 2
Hij keek haar aan. "Ik hou van die bitch daar"Zei hij en wees naar haar. "Maar als je het niet wilt accepteren. Oké ik kan ermee leven. Ik hou van je, om wie je bent. Maar als het jou niks beoit, wat het dus wel doet. Had je me allang terug gezoend." Hij zuchte. Dan ging hij maar toch. Als ze het zo wou, hij zou het deze madame makkelijk maken. Hij liep richting de deur.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 22:56:12 GMT 2
Shirie voelde het bloed omhoog kruipen, zoals braaksel dat bij de meeste mensen deed. Ze probeerde het weg te slikken. Hij mocht het niet zien! 'Iemand die me een bitch vindt hoeft van mij geen leifde te verwachtene, zelfs al zou hij me op zijn knieen bezweren dat hij van me houdt.' Haar stem klonk dik. Ze hoppte dat ze eht in kon houden. Ze voelde Spirit niet meer.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 22:57:39 GMT 2
HIj merkte iets anders aan haar. "Shirie, luister naar me, Ik hou van je, maar als je het niet accepteert, weet ik het niet meer. Je liefde brand ook voor mij. Ik weet het, ik voel het" Zei hij terwijl hij weer naar haar toeliep en zijn armen om haar heen deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:01:14 GMT 2
Shirie rilde. 'We moeten heir een adenre keer over praten.' Ze voelde eht omhoog komen en haalde diep adem, in de hoop dat het wegging. 'Ze duwde hem van zich af. 'ga nu, alsjeblieft, maak het niet nog erger voor me. En ook neit voor jezelf. Je ehbt gelijk, mijn leifde brandt voor jou, maar...' Ze hijgde en slikte met meoite wat weg. Ze deed zwak en paar stappen van hem weg. 'gan nu!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:03:03 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. "Nee" Zei hij, vast besloten. Hij keek naar haar, ze had het ergens moeilijk mee. Maar hij liep toch naar de deur. Hij deed deze open teriwjl hij nog één blik naar haar wierp.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:08:33 GMT 2
Shirie rilde en kokhalste. Ze viel op haar knieen en spuwde toen een mondvol bloed uit. ze begon te hoesten. Stroompjes bloed vielen uit haar mond op de grond. Ze drukte haar handen op haar hart. Vanaf haar borst verspreidde zich een donekre rode plek. Ze rilde, trewijl straaltjes bloed uit haar mond liepen. Ze leit zich op haar zij vallen en rilde opnieuw. Ze hoeste, nieuwe golven bloed stroomden naar buiten. Toen pas kwamen de tranen. Soms leek eht alsof ze op het randje van de dood moest zijn voor ze zich op die manier leit gaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:12:43 GMT 2
Hij stapte net buiten de kas terwijl hij gebraak hoorde. HIj stapte terug de kas in terwijl hij naar SHirie keek. HIj schrok zich dood terwijl hij eerst daar maar stond. Maar daarna kwam hij bij zinnen terwijl hij naar haar toeliep Hij knielde naast haar neer terwijl hij omhoog keek, naar God, naar Hem. MOest het echt dit worden.Hij zag al het bloed terwijl hij daarna naar SHirie keer. Hij haalde het haar uit haar gezicht terwijl hij zijn hand onde rhaa rhoofd legde. "Shirie" Zei hij terwijl hij rustig bleef, maar er ook paniek zat.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:17:44 GMT 2
Shirie keek neit op. Ze staarde voor zich uit. Ze sloot haar mond, zodat het bloed niet langer zou lopen. Haar shirt rakte doorweekt van haar bloed. 'Natasha...' Het klonk als een fluistering. Een herinnering. Ze lag op het tapijt van haar mdoer. Haar mdeor schreeuwe naar haar. Ze had haar tapijt bevuild. Natasha tikte met haar toverstok op haar borst. Het bleoden werd midner. Ze schreeuwde tegen Shiries mdoer, terwijl Joey Shirie optilde en haar naar buiten droeg. De tranen liepen in straaltjes over haar wangen. 'Ik hou...' Nog zwakkker dan daarvoor. Ze wilde neit doodgaan. Niet nu. Niet voor zijn ogen. Ze voelde zijn warmte. Ze wilde eht hem zeggen. Ze wilde...
|
|