|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 22:52:59 GMT 2
Hij keke haar aan. ''Jij zal altijd bij me zijn, nu ik weet dat ik altijd je keuze zou zijn. Blijf ik voor altijd beschikbaar, vriend, een rivaal. Alles wat deze jonge meid nodig heeft. Je liefde, alles.'' Zei hij zacht. Hij zou nooit meer voor ander kiezen, nu hij wist dat ze altijd bij hem terecht kwam, en hij bij haar. ''Je kunt je binden, ik voel het' Zei hij zacht terwijl hij haar diep in haar zwart/bruine ogen aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 11, 2007 23:21:12 GMT 2
Shirie zuchtte even, en begon toen zacht te zingen. Haar stem was zuiver als water, helder als kristal. 'I love you, I loved you all along. I miss you, far away, for far to long. I keep dreaming you'll be with me and you never go, stop breathing if I don't see you anymore.'
Ze glimlachte even. 'Jammer dat het leidje niet van mij is, het kwam toevallig in mijn hoofd op.' Ze streek opnieuw een pluk weg -stom ding, blijf nou eens zitten!- en glimlachte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 12, 2007 7:21:03 GMT 2
Hij luisterde aandachtig terwijl hij smolt van haar stem. ''You're my angel on my shoulder girl. It's the omly thing you're, an angel out of the sky, here for me to save me from my desire. Zei hij zacht.
Hij hielp haar met de pluk terwijl hij haar aankeek. ''My angel'' Zei hij zacht terwijl hij haar weer zoende.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 12, 2007 19:05:10 GMT 2
Shirie beantwoorde zijn kus. Meer wilde ze niet. Ze sloeg haar armen om hem heen en genoot van zijn warmte. 'Ik wil neit kiezen. Ik wil alleen jou, nu, voor altijd. Alleen jij. Voor eeuwig de mijne...' Ze rook zijn geur. Het was vertrouw en prettig. Ze kon neit geloven dat ze daar zonder had kunnen leven.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 12, 2007 19:07:30 GMT 2
Hij sloeg zijn armen opnieuw om haar heen, hopelijk zou dit voor veiligheid, warmte en liefde zorgen. ''Dan is je keuze al gemaakt, baby'' Zei hij zacht terwijl hij haar weer een lange zoen gaf. Ze voelde warm aan, iets wat hem opwond.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 12, 2007 19:16:14 GMT 2
Shirie rilde bij dat idee, maar het idee om hem los te laten, om hem te laten gaan, dat deed haar verkillen. Ze had hem, de veiligheid die ze al zolag miste... Ze legde haar hoofd tegen zijn borst en sloot haar ogen. 'Misschien wel,'fluisterde ze.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 12, 2007 19:19:20 GMT 2
Hij drukte een kus op haar hoofd terwijl hij zijn hoofd op de haarre legde. ''Ik kan me geen leven zonder je bedenken. Ik zou doodgaan. Ik zou verlangen hebben. Blijf bij me, voor altijd'' Zei hij zacht, misschien een belofte, misschien ook wel niet. Hij voelde de warmte, de liefde, alles. ''Ik hou van je, Shirie Ashinta'' Zei hij zacht tegen haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 12, 2007 19:25:52 GMT 2
Die woorden verjoegen alle twijfels. Ze keek naar hem op. Ik hou ook van jou, mijn liefste Manuel.' haar ogen schitterden, en ze sloot ze. Ze zou teveel van zich bloot geven. 'ik wil ook bij jou blijven. Maar, wil je de kans lopen dat ik het opnieuw uitmaak? Vorige keer was het ook voor ons beiden een verassing...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 12, 2007 20:12:16 GMT 2
HIj gaf haar een zachte zoen op haar voorhoofd, en de woorden voelden goed. Hij gleed met zijn hand over haar voorhoofd naar haar kind en zoende zacht haar lippen. ''Het maakt me niet meer uit, als ik maar bij je kan zijn. En kun of wil je mij nog wel verlaten?'' Zei hij zacht tegen haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 21:05:19 GMT 2
Shirie kon daar geen zinnig antwoord op geven. Haar hart en ziel zeiden nee. datzelfde bezoer de wolf in haar. Zelf vreesde ze echter dat ze weer in paniek zou raken of zelfs.... Ze was Tom niet vergeten. Helemaal neit zelfs. Ze beantwoordde zijn zoen en glimlachte. 'Nee. Ik hou van je en je kwijtraken is een van mijn grootste angsten op dit moment.' Ze streelde zijn gezich en verdronk even in zijn prachtige donkere ogen. 'Ik zou je nooit kwijt willen.'
|
|