|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2007 22:59:05 GMT 2
Hij probeerde de tranen weg te drukken, hij mocht niet huilen, het mocht niet. Hij was een jongen, het mocht niet. Hij pakte haar hand zacht en teder vast. Hij schudde zijn hoofd. ''Liefde kun je niet kiezen, mijn liefde gaat naar jou, maar jij moet voor twee kiezen'' Zei hij zacht terwijl hij met één vinger over haar arm ging. Hij keek haar aan terwijl hij zijn kiezen op elkaar zette. ''Volg je hart, volg je innerlijke wolf en je innerlijke zelf. Doe wat je moet doen. Maar kijk dan alsjeblieft niet achterom als je de keuze hebt gemaakt, Shirie'' Zei hij zacht terwijl hij haar omhelsde. Hij kon erniets aandoen, een druppel viel naar beneden op haar schouder terwijl hij ze binnen wou houden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2007 23:03:50 GMT 2
Shirie deed datgene wat ze voelde dat ze doen moest - Ze sloeg haar armen om Manuel heen en trok hem dicht tegen haar aan. Haar schodeurs schokte. 'Waarom kan ik je nooit helemaal voor mezelf hebben? Ik weet dat ik jou wil, met heel mijn ahrt! Het zou nooit iets worden tussen die adner en mij maar...' De tranen liepen als straaltjes over haar wangen. 'Ik ben niet bekend met leifde. Opeens krijg ik het van alle kanten aangeboden en ik weet neit wat ik ermee moet!' Ze liet haar hoofd op zijn schoduer rusten. Zijn warmte en geur waren zo vertrouwt... 'Mijn moder haat me, mijn stiefvader verrade me, mijn echte vader verliet me... Eenzaamheid was zo normal voor mij. Liefde was toen zo zeldzaam... nu heb ik mijn vader, jou, Tom, een lading mensen die me accepteerd, ondakns wat ik ben...'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2007 23:09:57 GMT 2
Hij drukte haar dicht tegen zich aan. Hij luisterde alleen, wat had een vrouw toch allemaal voor dingen waarmee ze opgekropt waren. ''Je zult alle liefde moeten nemen, al duurt het wat langer dan bij adneren. Je kunt het stuk voor stuk doen. Het is jou puzzel, niet die van mij of van iemand anders.'' Zei hij zacht terwijl hij zich nu, raar voelde. Zij had veel meer om over te zueren, dan hij. Hij moest nu niet de Spaanse latino uithangen. Maar een soort van, vader. ''Je bent zoals je bent Shirie. Doe alles rusitg aan, het is jou puzzel'' Zei hij terwijl hij haar rustig losliet en haar diep aankeek. Zijn bruin/zwarte ogen straalden terwijl hij alles met liefde uit zijn hart zei.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2007 23:24:48 GMT 2
'Puzzel?' Even keek ze hem vragend aan, met een kinderlijke onschuld en opeens wist ze eht weer. Dit was waarom ze op hem was gevallen. Hij was uniek, in al zijn doen en laten. Hij was een vreselijke romantcus geweest, te onzeker om meisjes aan te spreken, maar als je hem eenmaal leerde kennen... 'Je bent een ruwe diamant,'zei ze en ze glimlahcte. 'Dat was wat ik je zei, voor ik je als mijn vreindje accepteerde.' Ze sloot haar ogen en zoende hem voorzichtig. 'Nu ben je gepolijst, perfect tot in elk detail.' Ze keek hem weer aan. 'Ik vraag me af of ik je uberhaupt wel waard ben, mijn Bello Amigo.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 12:10:49 GMT 2
Hij keek haar aan terwijl er iets door zijn hoofd schoot. Ze was een beauty, maar verdiende hij haar wel? Zou hij haar kunnen laten zien dat zij zich wel aan iemand kon binden. Heeft ze ooit wel geweten dat het niet aan haar lag, maar misschien aan de wolf in haar? ''En jij bent het goud waarop de diamant voor gesmeden'' Zei hij zach terwijl hij haar kaaklijn zoende. ''Ik weet zeker, dat als we het nu weer proberen, alles goed gaat. Ik vertrouw in je'' Zei hij zacht terwijl hij nu alleen nog maar liefde voelde, en het verlangen naar haar. Zijn hand gleed weer langs haar wang. ''Niemand is perfect, liefje'' Zei hij terwijl hij met zijn tong over haar lippen ging. ''Ben ik het wel waar om met jou te gaan, my spanish beauty'' Hij verlangde naar elk lichaams deel van haar, en de wolf in haar. Hij voelde zijn leeuw brullen in zijn borst, maar moest zich inhouden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 11, 2007 20:59:08 GMT 2
Shirie knikte, vol overtuiging. Haar ogen waren vol vuur. 'Als iemand mij verdient, dan ij jij dat. Mijn lationa, mijn leifste. Ik wil je nu zeggen dat ik bij je wil blijven, dat ik van je wil houden, maar eerst, ga ik mijn puzzel oplossen. er zijn twee stukjes, vechtend om een en ehtzelfde plekje. Ik moet nu ontdekken welke waar past en welke ik op een adnere plek in mijn hart moet plaatsen.' Ze zoende hem zacht, vol leifde. Haar hart kon geen ander toebehoren, toch? Ze zuchtte diep. Dit moest ze eerst echt uitzoeken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 21:13:57 GMT 2
Hij kon geen genoeg van haar krijgen. Hij wou ieder deel van haar lichaam. ''Niemand zal mij krijgen, behalve jij. JIj bent altijd bij me, en ik bij jou. Dat is het belangrijkste, je puzzel. Zoek uit wie het mag zijn. Je zal me niet breken, ik zou blij zijn. Voor jou en voor diegene'' Zei hij zacht terwijl hij een zoen op haar lippen drukte. Hij voelde haar liefde aan, haar warmte, alles. ''Ik hou van je, nog steeds, voor eeuwig en altijd'' Zei hij zacht teriwjl hij haar kaaklijk kuste.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 11, 2007 21:21:03 GMT 2
Shirie glimlachte. 'Weet je wat zo stom is? Ik weet neit wie het nu wordt, maar ik weet wel wie het uiteindelijk zal worden.' Ze zuchte diep. 'Zelfs als ik nu voor een ander zou keizen, ik weet dat dat voor korte termijn zal zijn. Uiteindelijk zal ik naa je terug keren. ik kan niet zonder jou, zelfs als ik het zou willen.' Ze keek hem aan. Ze loog nooit. geen mens zou haar ooit daarvan kunnen verwijten. Iedereen die in haar ogen keek, zag de waarheid.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 11, 2007 21:23:34 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd. ''Dan zou je goed moeten kiezen. Heel goed. Listen to your heart babe. That's the only thing you can do at the moment'' Zei hij zacht terwijl hij haar weer een tedere kus gaf. ''Je neemt mijn woordne in jouw mond, liefje. Ik zou hier niet eens moeten zijn, bij jou. Ik ben het niet waard, zo'n beauty. Je bent te mooi, voor mij'' Zei hij zacht teriwjl hij haar weer een kus gaf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 11, 2007 21:29:04 GMT 2
Shirie schudde haar hoofd. 'Het is mijn keuze om bij jou te zijn. Het de keuze van mijn ziel om mijn leven emt jou te delen. De keuze van mijn hart is nog neit gemaakt, maar ergens weet ik hoe het zal eindigen. Tenminste... dat zou zo zijn als jij me tegen die tijd nog wil, mocht ik nu voor een adner kiezen.' Ze wist eht nog steeds niet, maar ergens, voelde ze dat hij altijd haar keuze zou zijn.
|
|