|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 16:42:28 GMT 2
Lili glimlachde even naar iedereen die haar begroette en zei:'Met mij is alles goed en ik ben niet van het planten aanraken zonder handschoenen.' Vic stak even zijn wijs en middelvinger op in de richting van de Griffoendors en liep op hen af. 'Hee, alles goed hier?' vroeg hij.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 16:48:26 GMT 2
Leyla keek naar Lili. "Je kan ze beter helemaal niet aanraken. Niet met handschoenen en al helemaal niet met je blote handen. Dat heb ik net gedaan en toen veranderde de plant in een slang." Zei ze. Leyla keek naar Vic die naar hen toe kwam. "Met mij is alles goed hoor! En met jou?`Zei ze er achteraan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 16:55:18 GMT 2
"Ow mijn kracht. Niet veel mensen hebben het." Zei hij schouderophalend. Hij praatte er eigenlijk bijna nooit over bedacht hij zich ineens.
Mariël knikte instemmend toen Leyla de gebeurtenis van daarnet vertelde. "Levens gevaarlijk als je het mij vraagt." Zei ze. "Hey Vic. Ja hoor prima.. Op een vago plant na.. Met jou?"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 16:59:37 GMT 2
'Alles goed, ik hoop maar niet dat Stronk denkt dat we dit ook gaan uitknijpen ofzo.' zei Vic terwijl hij rilde bij de gedachte. Lili keek even met een afwijzende blik naar de plant. 'Ik hoop het niet Vic.' stemde ze mee in.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 17:10:38 GMT 2
"Je bedoelt zoals dat waarbij Tristan weer eens aan het klieren was." Zei ze grinnikend. Tristan was toen onder de brandplekken komen te zitten omdat hij het weer eens fout deed. "Nee ik heb geen flauw idee wat we moeten doen... Maar ik wil niet te dicht bij ze in de buurt komen." Zei ze en rilde even...
Professor Stronk kwam het lokaal binnengelopen. "Goedendag Jongens en Meisjes." Begon ze. "Vandaag gaan we deze Slanten een knipbeurt geven. Zoek een twee, drie of viertal, pak de scharen en knip alleen de topjes van de bladeren eraf!" Zei ze en keek iedereen aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 17:23:22 GMT 2
Carmen keek Prof Stronk en zuchtte. "Heel fijn." Mompelde ze en keek om zich heen. Ze hoopte niet dat ze als het derde wiel aan de wagen zou eindigen. En ze hoopte dat Miquel zo kwam.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 17:23:23 GMT 2
Leyla keek naar professor Stronk die binnen kwam lopen. Nu wou ze wel eens weten wat ze met deze planten gingendoen. Ze viel bijna flauw toen ze hoorde dat ze de planten moesten gaan KNIPPEN. "Hoe kan je die planten nou knippen?! Als je ze alleen al aanraakt veranderen ze al in slangen. Laat staan als we ze moeten gaan KNIPPEN!"
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 17:27:02 GMT 2
Steve keek naar Carmen. "Zullen wij dan maar samen?" Vroeg hij aan haar. Hij had geen flauw idee hoe je die dingen moest gaan knippen, maar het viel te proberen..
Mariël staarde ongelovig naar de planten. "Leyla.. Ik ben het volkomen met je eens.. Hoe wou je dat in hels naam voor elkaar krijgen?! Die dingen vliegen je meteen Om de oren!"Ze bleef ongelovig naar de planten staan kijken, bedenkend hoe ze dat voor elkaar gingen krijgen...
|
|
|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 17:28:56 GMT 2
Carmen aarzelde even. "Ja, is goed." Ze had liever met Miquel samen gewerkt, maar er was nog wel een kans dat die niet eens op kwam dagen. Ze glimlachte. "Leuk, al weet ik niet hoe het moet hoor."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 17:29:24 GMT 2
'Misschien moeten we die dingen wel verlammen ofzo of geen idee.' stelde Lili voor terwijl ze met een walgende blik naar de planten keek en rilde. Vic keek even met een minderwaardige blik en dacht: 'Het moet toch gebeuren' en met die instelling haalde hij een schaar.
|
|