|
Post by Merel on Jun 19, 2007 18:28:38 GMT 2
"Ja sorry Schat, Maar ik kan niet alles tegelijk!" Zei ze grijnzend en richte haar toverstok weer op een andere plant. Ze grinnikte. "Zo netjes hoeft het volgens mij nou ook niet." zei ze grijnzend toen ze zag hoe Ryan alles zorvuldig sorteerde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 19:12:30 GMT 2
Ryan haalde zijn schoduers op. 'Kan er niks aan doen. Ik moet alles netjes en goed doen. Vraag me niet waarom. Ik ben gewoon een perfectionist. Helaas.' Hij stapte naar de volgende plant, kreeg een straal water oiver zich hee en sprong opzij. 'ey! Kijk eens uit!'lachte hij.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 10:54:14 GMT 2
" Waarom?" Vroeg Mariël lachend en spoot de straal nu recht in zijn gezicht. "Wat wou je nou!" Vroeg ze glimlachend. Ze spoot ondertussen ook nog op een plant die hen aan wou vallen. Toen spoot ze weer op Ryan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 17:10:41 GMT 2
Ryan weerde het water lachend af, zop goed en zo kwaad als dat ging. 'Ik word nat!' riep hij, volledig overbodig en toen hij dat besefte moest hij alleen nog maar harder lachen. Hij dacht opeens wat Damiën zou zeggen. 'Nee, mijn haar!'Riep hij, ook met de paniekerige stem van zijn broer. Hij grijnsde breed.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 17:16:16 GMT 2
"Denk je echt dat je NAT zou worden van water?" Vroeg Mariël en ze moest hard lachen. "MAar maak je je over je haar nu maar geen zorgen, die kan je altijd nog goed doen." Vervolgde ze, maar ze hield niet op met hem natmaken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 18:55:56 GMT 2
De droge reactie van mariël bezorgde Ryan een enorme alchstuip. Okeej, tweede poging. Dereks reactie. Hij sprong op Mariël af en hield met zijn ene hand haar toverstok op de planten gericht en hij sleog zijn adnere arm om haar middel. 'Zo, wat wilde je nou doen? Wou je me nat maken? Lief van je. Nou, heir een leive knuffel.' Hij drukte zijn doorweekte lijf tegen de hare.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:05:12 GMT 2
Mariël maakte een klein gilletje van schrik maar grijsnde toen. "Jaa! Een Knuffel! Die zou ik vast verdient hebben!" Zei ze terwijl ze haar ene arm om hem heen sloeg en haar andere los probeerde te wurmen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 19:29:53 GMT 2
'Natuurlijk verdien je die. Je bent zo lief!' Hij trok haar nog dichter tegen zich aan en streek met zijn natte wang over de hare. 'Hmm, vind je dit net zo lekker als de planten? Ik dacht, als ik jou wat water geef, dan val je misschien ook niet meer aan.' Hij grijnsde breed, maar hield nog steeds de andere hand ver bij zich vandaan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:52:38 GMT 2
Mariël moest grijnzend om deze opmerking. "Nouwja, Jij bent er in iedergeval wel van afgekoeld!" Zei ze lachend. Ondertussen probeerde ze nogsteeds haar hand los te krijgen, aangezien Ryan deze stevig vast hield, bewoog ze alleen de stok zelf, waardoor deze nou boven hun hoofd begon te sproeien.
|
|
|
Post by leyla on Jun 20, 2007 20:06:35 GMT 2
Leyla lag in een deuk. Tipisch Mariël! Dacht ze. Die moet weer een gijntje uithalen om zo weer de aandacht krijgen. Maar het grappige was, dat Leyla het helemaal niet erg vond. Normaal gesproken zou ze deze mensen haten maar op de manier als Mariël dit voor elkaar kreeg, lag ze in een deuk. "Go Mar! Go Mar! Go Mar! Go Mar!"Begon ze Mariël aan te moedigen.
|
|