|
Post by Merel on Jun 8, 2007 16:33:10 GMT 2
Mariël keek Ryan verbaast aan. "Wow, Hoe wist je dat?" Vroeg ze toen hij de plant zonder al te veel moeite rustig kreeg. Ze stopte haar toverstok weg en pakte een schaar. Voorzichtig begon ze de bladeren van de plant af te knippen die Ryan aan het kalemeren was. ZE was nog steeds een beetje verbaast.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:43:31 GMT 2
'Dat stond in een boek. Een bijlage die je kon bestellen ij eht schoolboek. Mijn broer Damiën was met me mee gegaan. Hij zag dat er een bordje bij stond met de aanrader om ook die bijlage te nemen. Dus heb ik dat maar gedaan. Is heel handig. Het schijnt dat het schoolboek neit compleet geoeg was ofzo..' Hij goot net zolang water tot de plant zijn bladeren liet hangen. Die zou geen kwaad meer aanrichten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 8, 2007 20:10:03 GMT 2
"Handig, Misschien niet zo'n slecht idee om ook eens te doen." zei ze bedenkelijk. Daarna keek ze naar de vele planten die ze nog moesten doen. Ze kreunde even. "Je wou toch niet zeggen dat we dat allemaal nog moeten doen?" Zei ze verveeld. (roosje, ik moet tyra spreken of uitnodigen, zal ik haar een uil sturen? of is ze nog ergens waar Mar even binnen kan vallen?)
|
|
|
Post by roosje on Jun 15, 2007 16:40:13 GMT 2
Keira liep snel naar de kas. ze bleef nog even wachten voordat ze naar binnenging. ze was veel te laat. zou ze gewoon naar binnen lopen? ja, er zat niks anders op, want de hele les overslaan was ook weer zo overdreven. ze wilde wel een goed cijfer halen voor Kruidenkunde. ze zuchtte even en deed daarna de deur open. Stronk stond met haar rug naar Keira toe. ze besloot niks te zeggen en snel naar Steve en de rest te lopen, want die had ze natuurlijk meteen bij binnenkomst gezien. ze sloop geluidloos naar de tafel en ging snel naast Steve zitten. 'hey Steve!" zei ze zachtjes tegen Steve. ' ik ben blij dat jij er ook bent, wat moeten we doen?' vroeg ze met een Glimlach. ze keek naar hem en voelde de vlinders in haar buik vliegen. terwijl ze wachtte op Steve's antwoord zwaaide ze naar Mariel en Leyla, want die had ze nog geen gedag kunnen zeggen en ze wilde niet dat Stronk haar zag toen ze snel naar de tafel had gelopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 15, 2007 18:07:04 GMT 2
(en dat lees ik nu pas xD Val maar ergens binnen of stuur uil ofzo:p Als je dat nog niet gedaan hebt dan...)
|
|
|
Post by Merel on Jun 18, 2007 18:06:52 GMT 2
(antwoord je nog roosje/green ) Steve keek vrolijk naar Keira.. "Vago dingen kortwieken die je aanvallen als je te dichtbij komt." zei ze en wees op Mariël en Ryan. "Kom je me gezelschap houden bij het vervelen?" vroeg hij verveeld en ging op zijn tafel hangen. "Of waren we van plan iets te doen Carmen?" vroeg hij aan Carmen.
|
|
|
Post by roosje on Jun 18, 2007 19:46:26 GMT 2
Keira keek naar Steve en lachte. ' nou, ik houd je graag gezelschap bij het vervelen, maar met mij erbij is het toch geen vervelen meer?' vroeg Keira met een glimlach. 'zullen we die planten maar gewoon hun gang laten gaan en lekker gaan praten?'vroeg Keira en ze keek Steve aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 12:38:28 GMT 2
Ryan grinnikte zacht. 'Als ze niet opletten vliegen ze zo nog door de lucht. Die planten kunnen er neit tegen om genegeert te worden. Heel grappig eigenlijk.' Hij knipoogde naar Mariël. Even liet hij zijn blik bedachtzaam over de planten gaan. 'Er meot toch een soort van sproeispreuk zijn. Dat zou het werk een stuk makkelijker maken. Maar... ik heb even geen idee welke spreuk dat dan zou zijn...' Hij beet vertwoijfeld op ijn lip, een zenuwtrekje die hij al sinds klein kind had wanneer hij onzeker was.
|
|
|
Post by Merel on Jun 19, 2007 16:10:06 GMT 2
Mariël grinnikte even en dacht toen diep na. "Ja er moet toch een of andere spreuk ervoor zijn....." Zei ze en graafde diep in haar geheugen. "Maar natuurlijk!" Zei ze opeens. Ze wees met haar toverstok boven de planten en mompelde "Aguamenti!" Er spoot een straal water uit haar toverstok, en ze bewoog deze boven de planten heen en weer. "Nou, ik zou zeggen, ga je gang!" Zei ze grijnzend tegen Ryan.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 19, 2007 18:16:04 GMT 2
Ryan lachte. 'Oh, moet ik nou alweer het zware werk voor je doen?'Hij knipoogde. 'Nou vooruit, omdat je zo'n lief gezichtje hebt.' Hij draaide zich om, terwijl zijn gezicht verdacht warm werd. Waarom nou rood worden... Damiën zou niet blozen en Derek al helemaal niet. Wees een man! Hij begon de balderen af te knippen, op te binden en sorteerde alles netjes.
|
|