|
Post by ruka on Jun 1, 2007 23:41:11 GMT 2
'Ik weet heel goed waar ik het over heb!, en als jij hem vertrouwt, dan moet je dat zelf weten, en volgens mij ben ik niet zo'n goede vriend van jou of wel?' vroeg hij toen.
Hij trok zijn shirt uit want hij dacht dat het bloed alleen maar op zijn shirt zat. Hij wist niet dat hij wonden in zijn borst had.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 1, 2007 23:48:15 GMT 2
"Natuurlijk wel, maar... nou..." Camrne slaakte een zucht. "Nadat jullie zo ging bekvechten enzo." Ze schudde haar hoofd. "Ik was en ben bang dat ik je kwijt raak/te al vriens, als ik voor Miquel koos." Ze keek Hunter onderzoekent aan. Waarom ontkende hij nou alles?
|
|
|
Post by ruka on Jun 1, 2007 23:53:46 GMT 2
'Kwijt raken omdat je voor Miquel koos?' vroeg Hunter, hij snapte er nu echt niks van. 'Je moet zelf weten welke vriendjes je neemt, dat hij nu opeens in je leven komt. luister, ik weet niet wat er is, maar ik snap er niks meer van' hij grabde even over zijn borst en hij had nu bloed aan zijn hand, hij trok een smerig gezicht en keek naar zijn borst. 'Volgens mij ga ik dood' mompelde hij en keek naar Carmen, hij keek haar hopeloos aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 1, 2007 23:56:38 GMT 2
Carmen deed haar mond open om boos iets te zeggen, maar klapte hem toen weer dicht. Ze liep dichter naar Hunter toe en onderzocht zijn borst. "Wat heb je gedaan, man?" Vroeg ze terwijl ze met haar vingers over zijn borst taste.
|
|
|
Post by ruka on Jun 1, 2007 23:58:17 GMT 2
'Weet ik veel, helemaal niks, ik liep hier naartoe, en toen werd ik hier wakker' zei Hunter vluchtig. 'Ga ik dood?' vroeg hij angstig.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 2, 2007 0:02:58 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Nee hoor, grote held." Grinnikte ze. Ze ging met haar hand over de wond. "Hij is niet heel diep, maar moet wel geheelt worden." Ze pakte haar toverstok. "Balsemio." Zei ze terwijl ze haar stok op de wond richte.
|
|
|
Post by ruka on Jun 2, 2007 0:04:49 GMT 2
Hunter keek naar de wond, veel genezing was er niet te zien, 'Goed gedaan hoor, slimmert' zei Hunter met een lach en pakte zijn toverstok. Hij keek ernaar en schrok, er stond een V in, dat is normaal niet...
|
|
|
Post by Madjic on Jun 2, 2007 0:07:31 GMT 2
Carmen keek verbaast naar haar stok en probeerde het opnieuw. Weer geen effect. "Vervloekt." Gromde ze. "Wat is dat!?" Ze pakte Hunter ruw bij zijn armen en gleed met haar vinger over de V. "Hunter?" Ze keek hem vragent aan.
|
|
|
Post by ruka on Jun 2, 2007 8:08:27 GMT 2
'Wat is wat?' vroeg Hunter en keek naar zijn arm, dat is een puntje naar beneden' zei hij rustig, niet nadenkend over wat het werd als je het om zou draaien. 'Is er iets?' hij had een twijfelende blik in zijn ogen, hij snapte niet wat er gaande was.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 18:35:20 GMT 2
Carmen ging nog eens met haar vingers over de V. "Een pijltje, of een V." Mompelde ze. Ze moest aan Bou denken, waarom wist ze alleen niet. "Dit bevalt me niets." Zei ze tegen zichzelf.
|
|