|
Post by ruka on Jun 4, 2007 22:13:19 GMT 2
'Hij heeft zijn kans gehad, ik zeg gewoon iets en hij slaat mij op mijn neus, nee, hij heeft al een kans bij mij gehad, ik doe aardig tegen hem, en hij geeft me een bloedneus. Echt, mijn vriendschap kan hij niet meer krijgen' zei Hunter rustig en keek naar het kasteel. 'Hij moet niks verkeerds meer tegen mij zeggen, als hij dat doet, dan vermoord ik hem, niet expres, maar omdat ik dan zo boos ben'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 22:19:01 GMT 2
Carmen zuchtte. Ze had zich meer op haar gemak gevoelt als die 2 elkaar in ieder geval in de ogen konden kijken. "Goed, ik kan je duidelijk toch niet meer van gedachte veranderen." Ze glimlachte vaag.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 22:23:49 GMT 2
'Nee, sorry dat lukt niet, je moet blij zijn dat hij niks heeft nu' mompelde hij rustig.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 22:25:50 GMT 2
Carmen aarzelde. "Wat is er voor nodig dat je hem wel vertrouwt?" Vroeg ze voorzichtig. Ze had er alles voor over dat Miquel en Hunter alkaar niet de hersenen inslaan.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 22:29:41 GMT 2
'Laat hem eerst maar is bij mij in de buurt ophouden met dat opscheppen, zoveel heeft hij niet meegemaakt vergeleken met mij' Hunter sloot even zijn ogen en kreeg het beeld voor zich dat hij het mes in zijn hart stak. Hij schrok op, en voelde aan zijn borst. "Ben ik dood geweest?" dacht hij bij zichzelf.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 22:36:46 GMT 2
Carmen dacht na. Dat zou moeten lukken. "Ik hoop het." Mompelde ze. Ze gaf te veel om beide jongens om een van hen te verliezen, maar ze wilde een van hen ook weer niet negeren. 'Fijn, heb ik gekozen.... zit ik er nogsteeds tussen.' Dacht ze boos.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 22:43:53 GMT 2
Hunter keek naar de wond, 'hij is wel diep' mompelde hij zonder het te weten. 'Zal ik dan echt dood zijn geweest?' hij dacht eigenlijk dat hij dat in zijn hoofd dacht, maar hij zei het hardop.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 22:47:48 GMT 2
"Sorry?" Carmen bestudeerde Hunter wantrouwent. "Ben je dood geweest?" Ze wist dat ze nooit van het vanzelfsprekende uit moest gaan als het om magie ging. Ze liet haar blik op de wond vallen. Hoe kwam hij daar?
|
|
|
Post by ruka on Jun 5, 2007 21:49:51 GMT 2
'Ik weet het niet, het was gewoon een nachtmerrie denk ik' mompelde hij en keek om zich heen. 'Ik voel me een beetje ziek'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 5, 2007 22:08:30 GMT 2
Carmen knikte. "Misschien moet je gaan rusten. Of je even na laten kijken bij Madam Plijster." Ze keek hem bezorgt aan. "WIl je alsjeblieft nooit meer zoiets zeggen?"
|
|