|
Post by ruka on Jun 4, 2007 18:57:16 GMT 2
'Een V?' vroeg Hunter onbegrijpenlijk. 'Waarom zou er nu weer een V moeten staan?, en wat bevalt je niet?' vroeg hij..
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 19:05:30 GMT 2
Carmen liet Hunters arm los en keek hem onderzoekent aan. "Die wond, dat teken en... nou ja, je lijkt niets meer te weten van vandaag." Ze keek hem een beetje ongemakkelijk aan. Ze wist niet of dit fijn was of vreselijk. Als hij het vergeten kon zij het misschien vergeten en maakte zij zich minder zorgen.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 19:07:59 GMT 2
'Hallo, vandaag, ik weet alles nog hoor' zei Hunter en keek haar een beetje boos aan. 'En die wond en dat teken, welk teken eigenlijk?' mompelde hij.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 19:10:48 GMT 2
Carmen draaide Huinters arm zo dat hij het als een V zag. "Die!" Ze keek hem boos aan. "En je weet helemaal niet meer wat er vandaag is gebeurd. Je weet niet meer wat je allemaal hebt gezegt tegen mij en gedaan hebt!" Ze moest aan de verhitte ruzie tussen Hunter en Miquel denken. Hoe kon hij dat nou toch allemaal vergeten?
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 19:12:50 GMT 2
'Hallo dat doet bijn hoor, en trouwens, ik weet goed wat er gebeurt is!' hij draaide zich om op de steen. 'En nu weet ik waarom ik je altijd al stom vond' zei hij er boos achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 19:55:24 GMT 2
Carmen staarde Hunter aan, ze kon haar eigen oren niet geloven. Nog geen uur geleden had hij nog gezegt dat hij haar leuk vond. Ze voelde tranen in haar ogen prikken. "Nou, jou gevoelens veranderden ook snel." Zei ze terwijl ze haar stem normaal probeerde te houden. "Net vond je...." Haar adem stokte. "Ow laat maar, je hebt dit vast in scene gezet." Ze veegte een traan weg, die over haar wang liep. "Het spijt me dat ik ooit tussen jullie getwijfelt heb." Zei ze voor een snik uit haar mond ontsnapte. Ze draaide zich vervolgens om om weg te lopen.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 19:57:29 GMT 2
'Hoezo snel, jah, okee, ik vond je leuk, maar ik dacht dat het nooit iets zou worden, dat was een week geleden denk ik' Zei Hunter rustig, 'en hoezo getwijfeld?' vroeg hij toen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 20:00:01 GMT 2
"En waarom deed je zo moeilijk tegenover Miquel?!?" Riep Carmen van slag. "Ik geloof er niets meer van! Je hebt een scene lopen schoppen om niets. En mij meer pijn bezorgt dan je blijkbaar denkt!"
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 20:03:42 GMT 2
'Wat heeft Miquel ermee te maken?' vroeg Hunter hij snapte er niks meer van. 'En waarom heb jij het over een Scene?' schreeuwde hij er achteraan, hij beet op zijn onderlip en een traan rolde over zijn wang.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 20:15:48 GMT 2
Carmen draaide zich half om. "Zo moeilijk doen tegen Miquel, die ruzie! Ik zei toch dat je je dingen niet herrindert!" Ze keek Hunter verslagen aan. "Maar als je denkt dat ik stom ben, best!" In haar stem was te horen dat ze zelf niet eens geloofte wat ze zei.
|
|