|
Post by ruka on Jun 4, 2007 20:32:42 GMT 2
'Heb ik dat gezecht?, ik vond je al leuk vanaf het begin, maar omdat geen enkel meisje me ooit leuk vond heb ik me er proberen overheen te zetten, dat is vandaag eindelijk gelukt' zei Hunter en nog een traan ontglipte. 'En wat moet ik me dan niet meer herinneren?'
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 20:45:27 GMT 2
Carmen schudde haar hoofd. "Hunter, het spijt me echt. Maar ik durf je niet kwijt te raken als vriend. Dat was voor mij de doorslag. Ik was bang dat als het iets zou worden en het zou later verkeerd gaan dat ik je kwijt zou raken." Zei ze verdrietig. Een zucht ontsnapte toen uit haar mond. "En nu staan we hier samen te janken." Ze glimlachte mistroostend.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 20:59:19 GMT 2
'Je weet dat je me nooit kwijt raakt, ookal wil je dat' zei Hunter en keek naar de grond. 'Dat weet je best, dat heb ik ook al tegen je gezecht, maar nu is het te laat, alsof er iets is gebeurt waardoor mijn gevoel weg is' mompelde hij, hij wist nog wat hij voelde, maar dat lukte nu niet meer.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 21:08:28 GMT 2
Carmen liep weer naar Hunter toe. "Dus we zijn nogsteeds vrienden? De beste?" Ze moest er niet aandenken wat ze moest doen zonder Hunter aan haar zij. Zelfs een vriendje zou zijn plaats daar niet innemen.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 21:10:30 GMT 2
'De beste' mompelde Hunter met een lach en sloeg zijn armen om haar heen.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 21:20:49 GMT 2
Carmen sloot haar ogen. "Dank je. Je moet weten dat je meer betekent voor me dan Miquel, maar als vriend. Iemand waar tegen ik alles kan zeggen." Ze opende haar ogen weer.
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 21:35:50 GMT 2
'Dat moet je niet zeggen, want Miquel betekent meer voor je' zei Hunter rustig. 'We zullen zien waar het eindigt' zei Hunter toen en keek naar de lucht.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 21:52:30 GMT 2
Carmen knikte. "Hij betekent inderdaar veel voor me. Maar jij ook. En Miquel zal die plaats nooit innemen." Ze glimlachte. "Dat moet je gewoon weten."
|
|
|
Post by ruka on Jun 4, 2007 21:57:14 GMT 2
'Ik snap niet wat je in hem ziet, je kent hem pas, en hij kijkt naar ieder meisje, maar ik houd me mond' mompelde hij en keek naar haar. 'Ik hoop dat jij je gelukkig bij hem voelt' zei hij en glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 4, 2007 22:08:47 GMT 2
Carmen knikte. "Dat doe ik ook. En ik vertrouw er ook op dat hij doet wat hij gezegt heeft. Ik hoop dat jij hem ook een kans geeft." Zei ze voorzichtig. "En dat hoop ik ook dat Terry doet."
|
|