|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 21:56:35 GMT 2
Haar blonde haren met een muts zouden goed te zien kunnen zijn. En ook haar witte jas. Haa rbroek en schoenen in iedergeval niet. Ze droeg bruine snowboots. Wat neit echt opviel door het vele sneeuw.
Ze wachtte hier op William. Maar was veel aan het kijken naar het ijs, die het meer veranderde in wat prachtigs. Ze grijnsde kort. Ze vertrouwde hem. Dus waarom zou ze het hem niet vertellen? Of eerder nog laten zien...
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 22:00:03 GMT 2
Deze keer had William wel warke kleren aan. De kraag zijn zijn colltrui kwam een stukje boven zijn jas uit. En met zijn handen in zijn zakken speurde hij naar Teresia. Al snel zag hij haar en liep rustig op haar af. "Goedenavond madam." Zei hij vriendelijk en rustig. "Ik heb Dafd maar binnen gelaten."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 22:02:23 GMT 2
Ze had haa rhoofd iets gedraaid en glimlachte kort. "Ik ben blij dat je bent gekomen. En Dafd had je best kunnen meenemen" Ze grinnikte en keek wee rnaar het bevroren meer. "Al voorbereid?" Ze beet zachtjes op haa ronderlip. "En je warm aangekleed?" Ze grijnsde nu.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 22:05:40 GMT 2
William grinnikte. "Warm genoeg, tenzij je van plan bent om te gaan zwemmen ofzo. En het is veels te koud voor Dafd, daarom heb ik hem maar binnen gelaten." Hij keek naar het meer, maar daarna meteen weer naar Teresia. "En toe?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 22:10:29 GMT 2
"Waar zwemmen? Er ligt dik ijs gek!" Grinnikte ze. Ze keek hem voor heel even aan. "Hmm, Volle maan is inderdaad mooi" Ze keek even naar de lucht. Het zou bijna tijd zijn, dat voelde ze. Ze beet weer voor kort op haar lip.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 22:18:05 GMT 2
William volgde haar blik naar de volle maan. Hij glimlachte en knikte. "Ah." Hij keek nhaar weer aan. "Dat schrikt mij echt niet af hoor-" Hij glimlachte speels. "klein wolfje."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 22:21:31 GMT 2
Ze keek even opzij. WOu net terugkijken en keke hemt oen met verbaasde ogen aan. "Nu is mijn verassing verpest" Ze gaf hem een duw. "Ik hoop niet dat je het erg vind" Ze keek nu teleurgesteld naar de grond.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 22:24:14 GMT 2
William lachte. "Het spijt me. Maar toen je vanmiddag al begon over de volle maan had oik al een vermoeden." Hij tilde het zijn hand haar hoofd omhoog. "Waarom zou ik het erg vinden? Dat maakt je interesant en ik kan ook nergens vbang voor zijn wat ik niet ken. Want ik weet nauwelijks iets over weerwolven." Hij glimlachte. "Dus nee, ik vind het niet erg."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 22:35:38 GMT 2
Ze keke hem aan. "Het is niet zomaar iets, waar ik zomaar over begin. En omdat ik je evrtrouwe enzo" Ze pakte zijn hand vast die onder haar hoofd lag. "Maar, je wilt het wel zien toch?" Ze keek hem vragend aan. "IK wil dat je het ziet" Ze grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 22:44:41 GMT 2
William knikte. "Het zou me een eer zijn." Hij maakte een klein buiginkje voor haar. "Buiten dat zal dit de eerste keer zijn dat ik een weerwolf zie."
|
|