|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:06:56 GMT 2
William hield zijn adem in en blelef stil staan. "Nee hoor, hoeft niet." De drang om langer bij haar te zijn werd groter en groter. "We kunnen ook... ergens heen gaan waar het warm is, of gewoon ons warm houden. Het is maar wat je wilt."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:13:22 GMT 2
ze liep een stukje verder en bleef uiteindelijk staan toen hij dat ook deed. "Naar binnen, en dan iets anders" Ze grinnikte even maar werd al snel weer serieus. "Wat wil jij?" Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:19:25 GMT 2
WIlliam knipperde even met izjn ogen. "Ik wil... wel wat langer bij jou blijven." Hij glimlachte zwak en schuifelde een beetje ongemakkelijk met zijn voeten. Hij vervloekte zichzelf dat hij zulke dingen niet gewoon zonder angst kon zeggen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:24:51 GMT 2
Teresia keek hem aandachtig aan. Bij die woorden kreeg ze een warm gevoel. Ze keek uiteindelijk naar de grond. "Ik wil ook wel wat langer bij jou blijven, als je dat leuk vind tenminste. EN.." Ze keek hem heel even aan. "Kom, we gaan naar binnen" Ze rilde even en trok hem zachtjes mee.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:37:12 GMT 2
William knikte en liep met haar mee. Zijn handen trilde een beetje en hij bad dat Teresia dat niet merkte. 'Wat mankeerd me?' Dacht hij geschrokken, want bij Shirie ging het zoveel makkelijker. Maar nu.. .nu was hij een klein angstig jongetje!
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 22:40:03 GMT 2
Ze keek even opzij en slikte moeilijk. Ze vond zichzelf eng, heel eng. Ze was helemaal rood geworden en ahd een raar gevoel in haar maag. Het leek net of ze ziek werd? Haar blik ging naar het kasteel. Ze betraden het trappetje die naar binnen zou leiden. "Waar gaan we heen?" Vroeg ze zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 22:48:02 GMT 2
William haalde zijn schouders op. "GEen idee... waar wil jij heen? Leerlingenkamer of ergens waar me... ergens..." Hij slikte en voelde zich werkelijk hopeloos.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 23:02:22 GMT 2
Ze keek naar hem. "Ik, ik weet wel iets. Kom.." Ze pakte zijn hand beter vast en trok hem mee. "Kom kom kom..." Ze probeerde wat afleiding. Ze had een deuntje in haar hoofd, ene hele vreemde. Maar dat diende er nu niet toe.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 23:06:47 GMT 2
William lachte even zacht. "Okey okey, ik kom al! Waar gaan we heen?" Vroeg hij terwijl snel met haar mee liep. Hij wasn ontzettend nieuwsgierig waar ze hem heen wilde hebben.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 23:19:38 GMT 2
Ze nam hem mee de trappen op. Gangen door, en uiteindelijk een deur door. Ze kwamen terecht op een brug die leidde naar een andere gang. Ze keek naa rbeneden, ent oen naar hem. "En?" Ze grijnsde terwijl ze hem aankeek. "Je hebt me al genoeg laten zien en horen" Ze kneep zachtjes in zijn hand.
|
|