|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 21:07:17 GMT 2
Ze ging weer liggen en haalde diep adem. Ze gromde zachtjes. Maar al het geluid uit Teresia stierf weg. Dit omdat ze in slaap was gevallen.
(Zullen we gewoon doen dat het ochtend is. Maar dat word vaag. Want dan ligt ze,, eeh naakt op hem. Griezelig *rilt*)
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 21:21:21 GMT 2
(ik wist dat je dat vanplan was XD Maar is goed.)
William grinnikte en legde een van zijn handen op haar rug. Daarna keek hij naar de sterren, voor hij zijn ogen sloot en ook zelf weggleed naar Dromenland.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 25, 2007 10:17:39 GMT 2
(Nouhouu, je weet alles. Ben jij misschien...helderziend? xD)
Haar neus kriebelde, en ze krabte er aan. Daarna gaapte ze en eopende haar ogen. Ze wreef er even in en keek naar William. Ze glimlachte even. Daarna keek ze even naar haar handen en de rest van haar..."Oh god!" Stamelde ze terwijl ze de jas van William uittrok en die over haar lichaamsdelen heen trok. Ze schudde hem wakker met een bang gezicht.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 25, 2007 13:19:40 GMT 2
William geeuwde en rekte zich uit. "Hm?" Vroeg hij slaperig en opende zijn ogen. Hij keek naar Teresia en toen om zich heen. "Waar ben... owja." Hij glimlachte en keek Teresia weer aan. "Wat is er?" Toen keek hij goed en zag nu pas wat er was. "Shit." Zei hij terwijl hij oveeind vloog.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 14:06:58 GMT 2
(oh wat zijn we lekker fout bezig XD)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 26, 2007 10:42:08 GMT 2
OOC: Wat doe jij hier nou? xD
IC: Ze keek naar hem terwijl ze rilde. "Kijk niet, zoek liever mijn kleding" ze keek hem met een waarschuwende blik aan. Daarna beet ze op haar lip. "En een beetje snel ja" Ze wuifde hem weg. "Nu Graag!" Ze wuifde nog steeds.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 28, 2007 14:00:26 GMT 2
(Goede vraag XD *Schopt Greentje weg *) "Euhm, ja." Zei WIlliam verward en krabbelde overeind. "Ik ben al weg." Zei hij en keek expres niet naar haar terwijl hij sprak. Hij haaste zich de weg terug naar waar ze was veranders en vond haar kleren. Maar dan stijfbevrozen. Hij pakte zijn stok en ontdooide ze, maar nu waren ze nat. "Ow man." Zei hij een beetje in pamniek en ging maar terug naar Teresia.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 11:19:47 GMT 2
Toen hijt erugkwam beet ze zachtjes op haa rlip. "Draai je om alsjeblieft" Ze pakte de kleren aan en zelf draaide ze ook om. Ze begon de natte kleren aan te doen. Het was beter dan geen kleren. Toch was het ijzig koud. "Ik ben klaar" Ze draaide zich weer terug naar William. En deed zijn jas eroverheen. Ze rilde zachtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 29, 2007 13:26:36 GMT 2
William draaide zich weer naar haar om en hield zijn stok omhoog. "Ik kan proberen je droog te maken. Het leek me net allee niet slim om je ... te laten wachten."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 13:51:47 GMT 2
"Nee, maakt niet uit" Ze keek hem eventjes aan. "Als je me droog zou willen maken zou dat heel fijn zijn" Grinnikte ze terwijl ze zijn jas uitdeed en die aan hem gaf. De rest was zeiknat.
|
|