|
Post by Madjic on Dec 29, 2007 14:46:10 GMT 2
William knikte en richte op Teresia. Nonverbaal sprak hij de preuk uit en zag hoe haar kleren langzaam opdroogde. "Zo, dat moet beter zijn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 14:51:50 GMT 2
Toen haar kleren langzaam droogten glimlachte ze dankbaar naar William. "Kom, ze zouden wel denken..." Ze grinnikte terwijl ze zijn hand vastpakte en hem zachtjes meetrok. "Raar eigenlijk he?" Ze keke hem even aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 29, 2007 14:55:28 GMT 2
"Ja..." Hij schudde zijn hoofd. "Jemig, ik zou haast denken dat ik het gedroomt heb. Behalve dan dat je... er nog was toen ik wakker was. Anders had ik zeker gedacht dat het niet echt gebeurd was." Hij keek haar even bezorgd aan. "Heb je het nog koud?" Hij had zijn jas nog in zijn handen enwilde deze het liefste over haar heen slan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 15:47:04 GMT 2
Ze ging wat slomer lopen. "Een droom... Dan heb je weer inspiratie voor een nieuw lied." Ze gaf hem een zacht duwtje. "Maar, ik hoop niet dat je het erg vind hoor..." Ze keek even naar zijn jas en knikte. Ze had het nog wel koud moest ze eerlijk toegeven. "Ja, eigenlijk heb ik het nog best koud" Knikte ze nog een keer.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 29, 2007 18:16:55 GMT 2
Zonder te wachten of twijfelen sloeg hij snel zij jas om haar schouders. "Zo." Zei hij terwijl hem goed deed. "Ja, eigenlijk heb je wel gelijk. Maar dan zou het bijna een nummer voor jou worden... Aangezien jij de enige bent die dan werkelijk weet waar het overgaat." Hij glimlachte en pakte haar hand weer zonder er bij stil te staan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 31, 2007 10:33:15 GMT 2
Ze keek hem even met stralende ogen aan. "En wat maakt dat uit? Het gaat er toch om dat het mooie muziek is, met mooie tekst" Ze grijnsde. Toen hij haar hand weer vastpakte, keek ze er even naar en keek toen weer naa rhem. "Ik ben bang voor de reactie, echt een giller idt!" Ze grinnikte, ze zag de gezichten al voor zich.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 31, 2007 13:07:21 GMT 2
William dacht even na en haalde daarna zijn schouders op. "Ach ze denken maar wat ze willen. Wij weten wat er is gebeurd en vrienden geloven ons wel. Dus mensen die ons niet geloven zijn gewoon onbelangrijk." Hij knipoogte en keek toen naar het kasteel. "Ik zal er eens over denken. Over dat liedje bedoel ik."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 21:40:58 GMT 2
Ze keek even naar hem en grijnsde zachtjes. Ze duwde hem iets weg. "Hmm" Zei ze nadenkend. "Eigenlijk wil ik helemaal niet terug, het was nogal gezellig met jou" Ze keek naar hem, wachtend op een reactie. Ze kneep zachtjes in zijn warme hand.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 5, 2008 21:47:10 GMT 2
William keek Teresia aan en glimlachte. "Vind ik ook. Maar heb je het niet ontzettend koud?" Ookal had ze zijn jas aan. "Ik wil niet dat je ziek word... nadat je een halve nacht... zo in de kou hebt geslapen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 5, 2008 21:55:26 GMT 2
Ze keek naar hem. "Nee, komt omdat je me hand vasthoudt. Je geeft me een warm gevoel" Ze grinnikte en kreeg rode wangen. Die had ze al, maar ze werden nu wel erg rood. "Ja, we kunnen beter naar binnen' Ze ging iets dichter tegen hem aanlopen.
|
|