|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 22:48:41 GMT 2
Ze grinnikte. "Oke, even wachten dan" Ze pakte wat sneeuw van de grond. En gooide het op het ijs. Het gleed een paar centimeter verder. "Oke, dus dubbele eer" Ze gaf heme en zachte duw.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 23:04:58 GMT 2
William lachte. "Hey, ik ben geen handbal hoor." Hij gaf haar een zacht duuwtje terug. "Ik heb geduld hoor. Take all the time you need."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 23:10:06 GMT 2
"Wel" Ze keek wee rnaar de volle maan. Ze sloot haar ogen. Om zich daarna goed te concentreren. Ze begon te schijnen. En ene paar glitters sprongen van haar af. Binnen een paar seconder stond daar een mooie grijze wolf. Met de kleren van haarzelf om zich haar heen. Ze kroop er uit en keek omhoog.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 23:21:09 GMT 2
William glimlachte en knielde voor haar neer. "Je bent net zo mooi als waarneer je een mens bent." Zei hij zacht.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 23:26:52 GMT 2
ze keek hem aan en gromde zachtjes.Daarna drukte ze zacht haar snuit tegen zijn wang aan. Meende hij echt wat hij zei? Ze legde haar poten op zijn schouders en begon zijn gezicht af te likken. iets wat ze niet kon laten.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 23:32:45 GMT 2
William lachte en viel achterover. "Ah! Nee, alsjeblieft hou op! Nee, daar kan ik niet tegen!" RIep hij lachent en probeerde haar van zich af te weren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 14:21:48 GMT 2
Ze sprong een andere kant op en rende blaffend weg van hem. Al snel kwam ze hard rennend terug en sprong weer op hem. Daarna werd ze iets rustiger, en liep kiwspelend vooruit. Ze wou hem iets laten zien, en hoopte dat hij het begreep.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:44:45 GMT 2
William trok een wenkbrauw op en kwam overeind. "Gelukkig." Hij veegde zijn gezicht met de mouw van zijn jas af voor hij weer naar Teresia wolf keek. "Wat is er?" Hij liep twijfelend achter haar aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 17:47:17 GMT 2
Ze blafte naar hem en rende terughoudend verder. Ze kwam bij een enorme struik. En binnen een tel was ze erin verdwenen. Ze ging liggen en blies zachtjes haar adem uit. Hopelijk zou hij haar vinden. Ze kwam vrolijk oevreind en kiwspelde. Ze hijgde lichtjes waardoor haar tong naar buiten kwam.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:51:32 GMT 2
WIlliam ging haar op renpas achterna. "Ok, ik snap het, ik moet je volgen." Hij grinnikte bij het idee dat dit eigenlijk Teresia was. Hij schrok even toen ze ineens op sprong, maar schoot daarna in de lach "Hey, wat wil je nou? Moet ik je volgen of gaan we verstoppertje spelen?"
|
|