|
Post by Merel on May 31, 2007 20:31:53 GMT 2
Mariël moest lachen om leyla's blik. "Het is zo'n lang verhaal!" zei ze met een zucht. Ze keek nog eens naar leyla. "Oke, Welk van de 2 wil je eerst horen?" vervolgde ze met een grijns. Wat maakte het ook uit? "MM, Over leuke jongens voor jou.. Ik weet niet.. Noem eens wat types waarvan je houd!" Zei ze ze kende haar vriendin dan goed, Precies wist ze het niet.
|
|
|
Post by leyla on Jun 2, 2007 11:20:49 GMT 2
"Vertel eerst maar eens dat verhaal over Draconic en Thomas. Wat heb je met hun uitgespookt?" Afwachtend keek ze Mariël aan. Ze hield wel van een leuk, grappig of spannend verhaal. "Hm...Een leuke jongen voor mij! Ik weet niet precies...Daar kom ik wel achter als ik de ware heb gevonden zeg ik altijd." Diep in gedachte over haar ware liefde keek ze naar boven.
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 13:24:36 GMT 2
"Ik heb niks uitgespookt met Draconic en Thomas gek! Zo erg ben ik nou ook weer niet!" Ze keek haar vriendin met een big smile aan. "Het was zo dat ik uit de kerkers liep op weg naar de leerlingen kamer. Ik hoorde Thomas en Draconic op de trap ergens ernstig over praten. Daarna vielen ze tegen iemand uit. Ik wist toen nog neit tegen wie..." Zei ze en dacht even na. "Draconic en Thomas gingen toen naar buiten, om niet gestoord te worden. Toen ging ik kijken tegen wie er zo geschreeuwd werd, dat bleek Evan te zijn. We waren erg nieuwgierig en zijn achter ze aan gegaan. Ze gingen bij het meer zitten. Ze hadden het over iets van, Zwangere vrouw, Geen hart, Dood harry's ouders... We snappen het nu nog niet. Rachanna kwam er later ook bij.. Het was wat riskant, maar we zijn niet gesnapt gelukkig...." Eindigde ze zuchten met een grijns toen ze erover dacht...
|
|
|
Post by leyla on Jun 4, 2007 19:32:24 GMT 2
Leyla moest lachen om de felle reactie van haar vriendin. Zo bedoelde ze het nou ook weer niet! "Wie zijn 'we'?" Vroeg ze. Ze vond het maar een vaag verhaal maar daar kon Mariël verder niks aan doen. "En wat was er in het verhaal met die lollies gebeurt?" Vroeg ze daarom maar om op een ander verhaal over te gaan.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 19:45:29 GMT 2
"Met we bedoel ik Evan en ik." Zei ze en grijnsde. "Lollie verhaal was echt melig!" zei ze en lachte bij de gedachte. "Ik kwam de leerlingenkamer binnen en ging ergens zitten en pakte een lollie." Zei ze. "Ik werd 'aangevallen' door Miquel omdat hij ook een lollie wou. Toen hij er een had veroverd gingen we laat ik zeggen gek doen. Hij begon als een hond achter me aan te rennen voor nog een lollie. Ik dook weg onder een tafel, alleen ging hij erbovenop rondjes rennen. Zoals je misschien verwacht storte de tafel in boven op mij en Miquel viel een meter verderop." Vervolgde ze lachen bij de gedachte. "Toen Ik eronder uit kroop en de tafel probeerde te repareren lukte dat niet helemaal met volle mond en begon de tafel te lopen. Hij heeft een paar keer tegen mij aangebeurt tot ik blauwe schenen had en bovenop een andere tafel ben gaan zitten. Miquel probeerde me nog eens te bespringen, maar ik dacht hem te slim af te zijn en dook opzij, rolde van de tafel af. Had ik ook meteen een blauwe kont. Toen heb ik alle tafels omgetoverd in kussens omdat ik het zat was. Miquel en ik hebben nog lekker wat lollies gegeten." Besloot ze haar verhaal te eindigen.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 11:18:51 GMT 2
Leyla moest lachen om het verhaal dat haar vriendin haar net had verteld. Beleefde zij maar eens van die leuke dingen. "Ik weet al wat ik jou ga geven voor je verjaardag. Lollies!! Maar werd je daar niet misselijk van?" Vroeg ze. .
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 13:51:05 GMT 2
"Tuurlijk word ik daar niet misselijk van! Je kent met toch!" Zei ze en keek Leyla aan. "Trouwens... Nu we het toch over lollies hebben.." zei ze bedenkelijk. Ze Kroop (we lagen toch?) naar haar tas toe. Ze grabbelde er even in. Toen haalde ze 2 reuzachtige lollies tevoorschijn. Met allesmaken van de regenboog. Een stopte ze zelf in haar mond. "Wil je er ook eemm?"Vroeg ze ze hoopte dat het verstaanbaar was.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 14:00:10 GMT 2
(Ja volgens mij wel!)
Ze had het kunnen weten. Mariël wordt nooit misselijk van snoep. Ze keek nieuwsgierig naar wat haar vriendin ging doen. Ze moest lachen toen ze zag dat Mariël twee hele grote lollies uit haar jas tevoorschijn haalde. "Ja, lekker." Zei ze en Pakte de lollie van mariël af. Ze stopte hem in haar mond, maar dat paste niet helemaal. Lachend dacht ze; 'Dan maar likken.' En begon te likken.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 14:02:53 GMT 2
Mariël moest lachen om Leyla. Bij haarzelf paste de lollie ook niet, maar ze had ongeveer de helft in haar mond. "Maamm wamzijmwe van pamm om me gaam doem?" Vroeg ze vreselijk onverstaanbaar dat ze er zelf om moest lachen. Ze haalde de lollie uit haar mond. "Maar wat zijn we van plan om te gaan doen? Zwemmen ofzow?"
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 14:09:47 GMT 2
Leyla lach in een deuk. Het zag er niet uit! Een lollie eten die bijna 2 keer zo groot is als je mond. Toen ze hoorde dat Mariël iets probeerde te zeggen kwam ze bijna niet meer bij. De lollie viel bijna in het gras. Deze kon ze nog net optijd opvangen. Ze likte aan haar lollie en gaf toen antwoord op Mariël haar vraag. "Ja is goed, lijkt me lachen! Zeker in zo'n bui als ik nu ben." Zei ze lacherig.
|
|