|
Post by Merel on Jun 5, 2007 18:32:43 GMT 2
"Zou kunnen. Ik eet immers zo vaak lollies!"Zei ze vrolijk. "Maar ik hou ook heel erg van Chocola moet ik zeggen." Zei ze grijnzend. Ze sabbelde verder en keek naar Leyla haar tong. "Ook Aardbei.. Lekker hea? Ik denk dat er nog veel meer smaken zijn, Net al bij mij. Ik hoop niet dat het vieze smaken zijn.. Je weet namenlijk maar nooit."
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 19:57:09 GMT 2
"Chocola! Oeh, lekker daar heb ik wel zin in eigenlijk." Zei Leyla vrolijk. "Maar eerst deze lollie." Ze zag een andere stekel die er heerlijk uitzag. Snel zoog ze er even op en merkte dat hij naar Chocola smaakt. "Hea, dat is toevallig. Ik heb trek in chocola en deze stekel smaakt naar chocola!" Ging ze verder en at de volgende stekel op. "Ze zullen vast allemaal wel lekker smaken!" Antwoorde ze op Mariël.
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 8:21:36 GMT 2
"Ja Chocolate.. Ket chococo." Begon ze te zingen. Het klonk neit geweldig.. Maar toch. "Ha toevalig net een choco stekel!" Ze had de kop van de bloem opgesabbeld. Nu ging ze verder met een van de bladeren. "Ach Gatver, Spinazi!" Zei ze en brak het blaadje af en gooide het weg. "Nou er kunnen dus vieze smaken tussen zitten." Zei ze en ging op een volgend blad sabbelen. Die was gelukkig toffe smaak.
|
|
|
Post by leyla on Jun 7, 2007 14:04:15 GMT 2
"Chococo Cho-co-la-te!" krijste Leyla vrolijk, en vals, mee. Toen ze het gezicht van Mariël zag barste ze in lachen uit. Zelf had ze ook een smerigige stekel tepakken. Ze beet hem af en gooide hem het water in. "Ik merk het. Jammer, want daardoor heb je minder lekkere smaken om op te sabbelen." Zei ze zielig. Leyla begon aan het snuitje van haar egeltje te sabbel. (niet doordenken a.u.b.!!!)
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 14:27:21 GMT 2
( nee ) "Nou heb je de vissen meteen ook wat te eten gegeven!" Zei ze grijnzend. Toen ook dat blaadje opwas ging ze naar de volgende. "Njam jamm... Drop smaak!" Zei ze. Ze hield erg veel van drop. "Maar had je nou nog iets beleefd? Ik wil nou ook een avondtuur van jou horen!" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by leyla on Jun 7, 2007 15:05:42 GMT 2
(mooi zo)
Leyla glimlachte. "Ik wou at ik je een avontuur kon vertellen. Maar daarvoor moet ik wel eerst eens iets beleven." Met een sip gezicht keek ze Mariël aan. "Maar dat komt heus nog wel een keer, joh! Wees maar niet bang."
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 15:26:34 GMT 2
Mariël moest weer lachen. "Ik ben helemaal niet bang! Maar dat kan ik niet van jou zeggen." Zei ze grijnzend. Ze ging op haar rug liggen en keek naar de hemel. "Het is mooi weer moet ik zeggen. " Zei ze "Bijna Geen wolkje te zien!" Ze keek even goed. Nee er was helemaal geen wolk te bekennen. "Misschien word ik nog wel bruin!" zei ze voor de gein.
|
|
|
Post by leyla on Jun 7, 2007 15:33:07 GMT 2
"Hoe bedoel je?"Viel Leyla tegen haar uit. "Ik beleef gewoon nooit wat. Dat is het. Ik loop het gevaar alleen liever niet tegemoed. En dat kunnen we niet over jou zeggen!" Leyla knipoogde hierna. Ze keek naar Mariël. "Ik kan er wel voor zorgen dat je bruin wordt." Snel pakte Leyla haar toverstok en mompelde iets. Tegelijkertijd richte ze haar toverstok op Mariël.
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 15:39:17 GMT 2
"Gevaar? Ik lach het gevaar tegemoet! Wahahaha!" zei ze en lachte. Nouwja, ze lachte het nou ook weer niet tegemoed, al hield ze wel van een avondtuur. Daarna keek ze angstig naar Leyla. "Ik weet niet of dat zo'n slim idee is, jou een beetje kennende." zei ze en rolde angstig weg.
|
|
|
Post by leyla on Jun 8, 2007 21:19:20 GMT 2
"Hahaha....Laat me niet lachen, Mar!" Lachte ze. Zelf hield ze ook wel van een avontuur alleen kwam dat in haar leven niet veel voor. Of beter gezegd nooit! "Ik weet wel zeker dat dat een goed idee is. Je wou toch bruin worden?" Zacht mompelde Leyla een spreuk en Mariël werd helemaal bruin. Op haar kleding na. Leyla bekeek het resultaat. "Staat je goed, Mar!" Lachte ze. Ze toverde ook nog een spiegel voor Mariël en wachte op haar reactie.
|
|