|
Post by Merel on Jun 5, 2007 15:04:10 GMT 2
"Oke maar eerst moet die lollie op.. Wat volgens mij eeuwen kan deuren." wist ze er nog uit te brengen onder het lachen. "Dit is gewoon te grappig. Ik moet vaker naar die Snoepwinkel in de Wegisweg!" zei ze vrolijk.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 15:15:09 GMT 2
"Moet die lollie op?? dat gaat nooi lukken voor dat we al lang dood zijn. Ofwel, hij komt dus nooit op!" Leyla rolde over de grond van het lachen. "Wil je mij de volgende keer ook meenemen naar die winkel?? Ga ik ook is inkopen doen!!
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 15:17:49 GMT 2
: "Hij moet gewoon ooit eens op. Ik ga niet zwemmen met een lollie, tenzij je mij van de bodem van het meer haalt!" Zei ze lachend. Die lollie was noueenmaal groot en zwaar... Ze zouden vast zinken. "Ja hoor ik zal je wel eens meenemen Als je dat echt wil."
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 16:16:12 GMT 2
: Ze pakte haar toverstok en toverde haar mond zo groot dat de lollie er in zijn geheel in pastte. Ook toverde ze een spiegeltje voor zich en keek naar haar mond. Het zag er niet uit. Ze moest lachen waardoor haar mond zowat in ogen kwam te zitten.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 16:21:48 GMT 2
"Leyla doe normaal!" Zei Mariël maar lach dubbel van het lachen. Haar eigen lollie paste ook neit echt. Ze kreeg een beter idee. Ze haalde de lollie uit haar mond en toverde in plaats van een ronde lollie haar lollie in de vorm van bloem. Een mooie roos. De knop/bloem was groot, maar paste net in haar mond en de steel kwam later wel. "Dit is slimmer denk ik zo!" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 16:35:41 GMT 2
"Nee, sorry Mar. Daar heb ik nu even geen zin in! Leyla begon op haar lollie te sabbelen. en gedacht dat een bolvormige lollie misschien iets beter was om op te zuigen. Ze veranderde haar lollie in een bol die so groot was als haar hoofd. Nu pastte de lollie als nog niet in haar mond. Dus ging ze maar weer over op het likken. "Ze keek naar de mooie bloem die Mariël in de tussntijd had getoverd. Vol bewondering keek ze naar de bloem. Ze richte haar toverstok op de bloem en toverde ieder blaadje van de roos een andere kleur, en dus ook een andere smaak.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 16:45:57 GMT 2
"Dankje, Lekker." Zei ze onder het sabbelen. Ze richte haar toverstok eerst op Leyla haar mond, die weer normaal werd. Toen richte ze haar toverstok op leyla haar lollie. Deze werd nu een soort egel. Een klein bolletje met allemaal stekels. Kon ze elke stekel appart opsabbelen. Elke Stekel had ook een andere smaak. Ze lachte.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 16:56:14 GMT 2
Leyla lachte om de reactie van Mariel. Voorzichtig sabbelde ze aan een van de stekels. Een andere stekel stak bijna in haar oog. Voorzichtig ging ze verder met een andere stekel. Deze smaakte naar aardbei. "Hmm.......Wekker, soon jojjie." Zei ze en ze schoot in de lach. Ze stopte met sabbelen en herhaalde wat ze had gezegt. "Sorry, ik zei; Hmm.....Lekker zo'n lollie." Met een lach op haar gezicht ging ze verder met haar lollie.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 17:02:58 GMT 2
"Mooiso! Wist ik wel tis haast een verslaving!" Zei ze lachend. "Dit roosje smaakt naar Aardbei! Waar smaakt die van jou naar?" Was eigenlijk wel logisch dat het naar aardbei smaakt wat het was rood.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 17:14:50 GMT 2
"Ja, ik merk het, maar na een tijdje gaat je tong een beetje pijn doen. Teminste bij mij. Bij jou waarschijnlijk niet!Het lijkt wel of jij een stale mond hebt gekregen van al dat snoepen.!" Ze keek in de spiegel die nog steeds voor haar stond en zag dat haar tong helemaal rood was. "Waarschijnlijk weet je nu wel welke smaak deze stekel heeft. Aardbei." Zei ze met een glimlach op haar gezicht.
|
|