|
Post by Merel on Jun 8, 2007 21:24:37 GMT 2
"Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!" Brulde Mariël geschrokt en stond op en draaide een aantal keer in het rond om zichzelf te bekijken. Na een tijdje ging ze weer zitten voor de spiegel. "Zo slecht staat het nog niet! Maar voortaan gebruik je maar een Zwadderaar als proefkonijn!" Zei ze grijnzend.
|
|
|
Post by leyla on Jun 9, 2007 11:58:07 GMT 2
Leyla lag alweer in een deuk. "Niet zo negatief jòòòh! Het staat je b..best goed. Maar d...dan moet je er niet zo d...d...dramatisch bij lopen." Dit kon ze nog net uitbrengen tussen het lachen door. Na een tijdje kwam ze weer bij. "Oké, volgende keer probeer ik dit wel op een zwadderaar, maar ik vond het wel erg grappig." Leyla stond op en deed Mariël na.
|
|
|
Post by Merel on Jun 12, 2007 16:33:33 GMT 2
Mariël staarde met open mond naar Leyla. Hoe kón ze! Toen grijnsde ze even. Ze pakte haar toverstok en mompelde iets binnens monds en wees op Leyla. Die steeg nu op. Ze zwaaide naar het meer en liet haar er met een plons in vallen. "Volgens mij kan jij wel een was buurt gebruiken!"Zei ze en rolde over het gras van het lachen.
|
|
|
Post by leyla on Jun 20, 2007 20:14:18 GMT 2
Leyla schrok toen haar voeten los kwamen van de grond, maar kwam erachter dat dit door Mariël kwam. Voordat ze in het water viel, probeerde ze snel haar gewaad in badkleding te veranderen. Dit lukt alleen niet helemaal. Snel gooide ze haar toverstok op het drogen en viel met een plons in het water. Helemaal verzopen kwam ze boven. Ze keek Mariël gespeeld kwaad aan. Ze dook onder en zwom een stukje naar de rand toe. Vlak voor de oever kwam ze boven en sprong er meteen weer uit. "Best koud dat water! Maar wel lekker! Moet jij ook eens proberen!" Zei ze en probeerde Mariël ook in het meer te krijgen.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 20:36:01 GMT 2
"Neeee! Neeee! AAAAHAAHHAA Heeelp iemaaaan!!" Gilde Mariël overdreven dramatisch. Ze probeerde zich vast te gijpen aan wat graspollen, alleen trok ze deze mee waardoor ze uiteinderlijk in het water belande. Rillen kwam ze boven. "Dddaat iss beeeestttt kkkkkkkkkoudd weeet jjeeee." Zei ze rillend.
|
|
|
Post by roosje on Jun 29, 2007 10:02:59 GMT 2
keira was even lekker aan het wandelen. Dat deed ze wel vaker. Het maakte haar rustig en lopen was ook nog eens goed voor je. Soms zag ze nog wel eens leuke dingen of ze kwam nieuwe leerlingen tegen. Ze liep slenterend richting het meer. INeens hoorde ze de stem van Mariël. Mariël gilde om hulp. Keira rende zo hard als ze kon richting het geluid en riep ondertussen: " Mariël, Ik kom eraan, houd even vol!" Ineens zag ze Mariël ze bekeek even snel de situatie. Ze zag Mariël in het water. Ze wilde Mariël al bijna te hulp schieten, maar ineens had ze door dat er helemaal geen gevaar was. Er was helemaal niks aan de hand! " Oh Ley en Mar, IK dacht echt dat je in gevaar was' zei ze beschaamd. " oh wat dom' zei ze vooral tegen zichzelf en ze sloeg tegen haar hoofd. Ze keek Leyla en Mariël even aan en bloosde om haar domme blunderactie.
|
|
|
Post by Merel on Jul 29, 2007 22:31:07 GMT 2
MAriël keek lachend naar Keira en rilde nogeens.. "Geeft niks Keira... Zou mij net zo geod kunnen overkomen!"Zei ze lachend en pakte haar toverstok weer op en sprak wat spreuken uit waardoor ze weer op droog..
Jake kwam op het lawaai af en keek grijnzend naar de meiden. "Goeden... Middag dames." Zei hij glimlachend.. "Gaat alles wel helemaal goed?" Vroeg hij grijnzend.
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 22:10:16 GMT 2
Keira zuchtte opgelucht. " Het is dus gelukig niet iets stoms wat alleen mij weer overkomt" zei ze. Ze ging naast Mariël liggen. ze legde haar handen onder haar hoofd en keek even over het meer uit. " Hoe kwam het eigenlijk dat je in het meer viel Mar?"vroeg Keira lachend en ze keek beschuldigend naar Leyla. Toen kwam Jake aanlopen. "Hey Jake, kom er gezellig bijzitten" zei Keira en ze klopte op de plek naast haar. " Met mij gaat het heel goed hoor, ondanks mijn blunderactie van net" zei ze lachend
|
|
|
Post by Merel on Jul 30, 2007 22:13:34 GMT 2
{lag Mariël? O.o }
Mariël glimlachte.. "Nou.. Leyla en ik waren.. Zogezegd.. Wat aan het klieren.." Zei ze lachend en keek naar Leyla.. "Kom er eens uit Ley! Speelkwartier is bijna over!" ZEi ze lachend en keek toen naar JAke.. "Hallooo! Jaa hoor alles geod hier.."
Jake glimlachte en ging naast Keira zitten.. "Oow, Wees gerust Blunderacties maak ik ook wel eens, en veel andere ook." Zei hij en glimlachte.
|
|
|
Post by roosje on Jul 30, 2007 22:29:51 GMT 2
( weet ik niet, maar ik kan toch wel naast haar gaan liggen als zij zit? ) "ooh jullie waren aan het klieren nu begrijp ik het" zei ze Serieus, dat probeerde ze tenminste. "als jullie " een beetje klieren' gaat het altijd goed mis" voegde ze er lachend aan toe. " gelukkig maar , dan ben ik niet de enige in de blunderclub" zei Keira lachend tegen Jake.
|
|