|
Post by CherryOnTop on Jun 4, 2007 18:56:42 GMT 2
Tifa knikte opnieuw "Mischien moeten ze een soort dag organiseren, waar je een heleboel dingen op kan doen die tenminste leuk zijn?" zei ze toen. Ze ging rechtop zitten en haalde wat blaadjes uit haar haren. "mijn verplichting is met volle maan veranderen in een half kat"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 19:04:42 GMT 2
'Het zou heel wat beter zijn dan al die lessen, die de laatste tijd meer herhaling zijn of keten dan wat het normaal was. Gewoon iets voor iedereen, sport,magie,feest combinatie ofzo.' lachde Vic even. Daarna liet hij een stilte vallen. 'Dan moet ik niet zeuren met mijn energie.' zei hij op een soort verontschuldigende toon.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 4, 2007 19:20:27 GMT 2
"Dat maakt niet uit, dat je erover zeurt hoor. Ach niet iedereen is half kat of een ander wezen of wel? Ik leer er nu wel mee leven en ik hoop dat ze snel iets aan die lessen doen, want je verveelt je echt dood!" zei Tifa instemmend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 21:49:16 GMT 2
Vic glimlachde even en zei vervolgens:'Die lessen zijn echt op een dieptepunt, normaal vond ik het nog wel de moeite waard om lessen te volgen maar nu heb ik zoiets van het is alleen maar tijd uitzitten' Hij gooide weer een steentje over het meer en liet zijn voeten in het water bungelen, om even wat af te koelen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 5, 2007 16:39:43 GMT 2
Tifa keek weer naar de lucht "Ze moeten gewoon wat beters verzinnen toch?" In de laatste les waar ze was geweest waren er amper 5 leerlingen van de vele die er moesten zitten. Vreemd maar het was waar, sinds waneer mocht je weg blijven uit een les en dan nog met zoveel.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 21:54:26 GMT 2
'Motivatie waardoor leerlingen weer zin hebben om te gaan, meer praktijkdingen die wel interresant zijn.' stelde Vic voor. 'Of gewoon dagen die in het teken staan van dit of dat ik zeg maar wat.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 18:36:00 GMT 2
"Dat is wel een idee, nu hopen dat de leraren zoiets willen doen" zei Tifa. Ze raakte ditmaal het water aan met haar hand en keek toen naar haar spiegelbeeld.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 6, 2007 18:52:45 GMT 2
'Daar had ik het laatst met Tristan nog over, we moeten gewoon eens een goed gesprek met een of meerdere leraren hebben hierover, gewoon over een feest, afleiding en betere lessen ofzo. Dan weten ze ookw at wij ervan vinden. Alleen ga ik liever niet met Sneep ofzo hierover praten.' Bij het woord Sneep huiverde hij nog net niet, maar het was echt de leraar die hij niet uitkonstaan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 18:58:26 GMT 2
"Zoals perkamentus, die is het schoolhoofd, mischien kan die er wat aan doen? En met Sneep praten, nee dankje" zei ze. Ze liet zich weer achterover vallen. "Het is wel rustig vandaag geweest" Nouja, dat kwam omdat Tifa bijna niks had gedaan behalve kort in de bieb te hebben gezeten, met Shinami hebben gepraat en dan nu bij het meer zitten.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 6, 2007 19:08:31 GMT 2
'Perkamentus is misschien wel een idee, als hij tijd voor ons heeft. Ik zie namelijk die anderen leraren het eerder verbieden dan toestaan.' zei Vic. Hij draaide zich half en liet nu een voet in het water hangen. 'Het is inderdaad rustig, weinig spectaculiare lessen, en gewoon rustig, hier is ook bijna niemand.' zei hij vervolgens toen hij het meer even bekeek.
|
|