|
Post by CherryOnTop on Jun 23, 2007 18:17:59 GMT 2
Tifa knikte "Eerst hun vinden, waar ze ook zullen wezen" zei ze toen. "Anders stuur ik een uil?" stelde ze voor. Een uil was snel en makkelijk.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 23, 2007 23:49:38 GMT 2
'Misschien is een uil wel een beter plan. Gewoon even melden dat we nog een keer gezamelijk trainen voor eerste wedstrijd? Soort van laatste keer oefeningen.' zei Vic. Hij verlangde ernaar om even zijn energie te lozen in het meppen van beukers.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 24, 2007 15:15:02 GMT 2
"Oke, dan zal ik er nu maar eentje gaan versturen, nog een vraag, Waneer?" zei Tifa. Ze stond op en pakte haar spullen in die ze nog los op het gras had laten liggen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 8:13:36 GMT 2
'Is morgenavond na het eten en de lessen een suggestie? Het maakt mij eigenlijk niet uit, ik maak er wel tijd voor.' zei Vic. Ook hij stond op en rekte zich even uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 10:01:41 GMT 2
"Is goed, dan ga ik ze nu allemaal een uil versturen" zei Tifa. "Tot morgenavond dus, of als ik je nog ergens tegenkom als het weer dag is"[b/] Vrolijk liep ze terug naar de school toe.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 26, 2007 12:01:30 GMT 2
Vic keek haar met een glimlach na. 'We zien elkaar wel weer.' zei hij grijnzend. Het gesprek had hem goed gedaan. Hij besloot eerst nog een rondje over het terrein te rennen voordat hij ook terug naar school keerde.
|
|