|
Post by CherryOnTop on Jun 2, 2007 15:55:09 GMT 2
Tifa stond aan de rand van het meer, in haar half kattenvorm. Ze staarde naar haar eigen spiegelbeeld en toen naar de trillingen die een traan veroorzaakte. Het liefste zou ze even iemand willen hebben die haar zou kunnen vragen wat er was, maar niemand die ze kende zou dat ook doen. Langzaam ging Tifa zitten en raakte het water aan. Ze hield niet veel van water en mischien door erin te springen zou haar vorm voorgoed verdwijnen. Maar ze wist dat alleen maar een droom kon zijn.
Ze legde haar tas naast zich neer en zette toen een voet in het water, in het begin nog een ondiep stuk. Haar andere voet zette ze ernaast, meteen rilde ze omdat het water koud was. Haar staart en oren verdwenen door de aanraking met water, dat gebeurde altijd maar het bleef niet voorgoed weg. Tifa liep verder het water in tot ze bijna kopje onder was, alleen haar hoofd was nog boven water. Verder liep ze niet want de grond was net niet weg onder haar voeten.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 2, 2007 18:00:31 GMT 2
Vic was buiten wat aan het rennen, niet sprinten meer iets als hardlopen. Hij dacht nergens aan en keek voor zich uit en weer naar de grond en terug. Zijn blik bleef bij zijn voeten hangen die als een soort automatisme steeds weer stappen zetten. Na zijn hoofd geschud te hebben kreeg hij Tifa in zicht. Hij minderde wat vaart en stopte bij de rand van het meer. Glimlachend zwaaide hij richting haar, niet wetend of ze hem wel zag. Daarna liet hij zich aan de rand van het meer op de grond zakken en keek even voor zich uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 2, 2007 18:10:17 GMT 2
Tifa keek naar Vic en stak haar hand boven het water om terug te zwaaien. Ze besloot maar weer uit het water te komen want het had geen nut om daarin te bevriezen. Rustig baande ze zich een weg naar de kant en klom erop, met een spreuk droogde ze haar kleren meteen en plofte toen neer. "En...wat kom je hier doen?" vroeg ze toen aan Vic.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 3, 2007 14:48:18 GMT 2
'Even zitten, aangezien ik al een half uur, schat ik, aan het hardlopen was.' zei Vic tegen Tifa. Hij liet zijn voeten nu over de rand van het meer bungelen zodat deze net het water niet raakte. 'Waarom was je aan het zwemmen, aangezien het nou niet echt bepaald warm was?' vroeg hij vervolgens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 15:38:49 GMT 2
"Eh..ik was niet echt aan het zwemmen" gaf Tifa toe. Ze liet zich achterover vallen en staarde naar de lucht. "Aan hardlopen heb je tenminste iets, je conditie gaat daarmee omhoog toch?" vroeg ze toen. Ze veegde een zwarte pluk weg voor haar ogen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 3, 2007 16:39:14 GMT 2
Vic draaide zich even half om en zei:' Het was niet echt voor conditie, al is dat wel mooi meegenomen, tis meer om me energie te lozen. Als ik een hele dag stil zou moeten zitten zou ik gewoonweg gek worden.' Hij draaide terug en pakte een klein steentje in zijn hand, gooide hem enkele keren omhoog om weer op te vangen en liet het steentje verolgens op het water ketsen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 3, 2007 16:43:27 GMT 2
Tifa knikte "Mischien moet ik ook maar eens aan een soort sport gaan doen of als ik te vrolijk ben om mijn energie te lozen. Ik kan haast nooit stil zitten, tenzij ik gewoon moe ben" Ze ging een stukje rechtop zitten en staarde het steentje na dat wegschoot over het water.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 3, 2007 19:32:29 GMT 2
'Dan ben ik dus niet een van de weinige die altijd teveel energie heeft. Ik moet van mezelf echt verplicht minstens een half uur hardlopen of rennen. Of dat nou binnen of buiten is maakt me echt niet uit, zeker niet wat de rest ervanvindt. Als ik het niet wordt ik alleen maar onrustiger.' vertelde hij aan Tifa. Hij kende haar dan wel van het feit dat ze in dezelfde afdeling zaten, toch kende hij haar niet zo goed.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 4, 2007 16:40:26 GMT 2
"Mijn probleem is dat ik juist liever binnen zit dan buiten en dan nog een ander probleem" Waneer was ze voor het laatst compleet veranderd in een kat? Ze kon het zich niet meer herrineren. "Er zijn zoveel mensen met energie hoor, of heb ik dat fout?"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 4, 2007 18:54:14 GMT 2
'Er zullen vast wel meerdere zijn die veel energie hebben, mijn probleem is dat ik tevaak teveel energie heb en ik kan er niet zo goed meeomgaan als het er niet uitkan. Soort van.' zei hij. Het klonk vast vaag maar dat kon hem weinig schelen. Even zuchtte hij, de teveelheid aan energie werd meer een verplichting om deze te lozen dan er nog plezier van te hebben.
|
|