|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 19:13:05 GMT 2
"jepz, hopelijk heeft hij tijd, oke, nu geen school meer leuker onderwerp" zei ze toen. momenteel valt er ook weinig te doen dacht ze, alles was rustig, weinig leerlingen maakte zich druk over dingen. Op dat van wat er was gebeurd met Ryanne na dan. Waar ze zelf niet aanwezig was geweest doordat ze zelf afwezig was.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 6, 2007 19:31:16 GMT 2
'Ik hoop het, ik zie hem eigenlijk als een van de weinige die wel in is voor een feestje ofzo.' zei Vic. 'Ander onderwerp.' zei hij vervolgens en deed alsof hij een lijstin handen had met onderwerpen en bekeek 'de onzichtbare lijst' uitbundig. 'Geen idee, vrije tijd?Sport?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 6, 2007 19:45:25 GMT 2
Tifa moest lachen om hoe hij deed en zei toen "Sport is wel een goed onderwerp, voornamelijk zwemmen en in bomen klimmen doe ik graag, zwemmen als menszijnde en klimmen als katzijnden"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 6, 2007 20:00:03 GMT 2
'Volgens mij is dat klimmen dan best wel vet, maar dat kan ik verkeerd zien. Ik ben eigenlijk wel van alles, maar Zwerkbal is toch wel het beste. Verder gewoon zwemmen, hardlopen of enkele dreuzelsporten.' vertelde Vic.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 19:55:51 GMT 2
"Het is ook vet, tenzij je eruit valt" zei Tifa "Dan breek je,je pols" ze schoof haar mouw omhoog om het rekverband te laten zien die er al een tijdje opzat. Het gips was al verdwenen dus dat was handig.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 9, 2007 19:17:37 GMT 2
'Okee, dat is dan minder, maar dat gebeurt weinig neem ik aan. En je pols ziet er niet slecht uit.' zei Vic even. Hij tuurde even over het meer, waar het nog steeds niet druk was. 'Ik ga even het water in denk ik, ik weet niet of je meegaat?' vroeg hij vervolgens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 10, 2007 12:54:49 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd "Ditmaal blijf ik liever droog" antwoorde ze. "Pas op dat je straks niet ziek wordt, want het water is echt ijskoud" Ze deed haar mouw weer terug over haar arm en ging half rechtop zitten.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 13:38:36 GMT 2
Vic haalde even zijn schouders op en liep zo dat het water tot onder zijn knieën kwam. 'Okee, je hebt gelijk het is best wel koud.' riep toen terug. Toch bleef hij staan, het water leek minder koud te worden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 10, 2007 13:59:00 GMT 2
"Ik had gelijk, voor de tweede keer in mijn leven!" zei Tifa lachend. Ze ging staan en veegde wat zand van haar kleren. Toen liep ze een klein stukje het water in, tot minstens haar enkels.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 14:07:02 GMT 2
Vic lachde even om de opmerking van Tifa en draaide zich om. Hij zag dat ze nu tot haar enkels in het water stond. 'Het valt best mee als je even gewend bent.' zei hij toen terwijl hij even richting haa rliep. Toen voelde hij ineens zijn benen weer en keek alsof hij wilde zeggen dat wat hij net zei gewoon onzin was, het was echt koud.
|
|