|
Post by CherryOnTop on Jun 10, 2007 15:33:35 GMT 2
Tifa schudde lachend haar hoofd "Volgens mij blijft het koud, is er geen spreuk ofzo voor het water wat warmer te maken? Ik heb bijna geen verstand van spreuken daar niet van" Ze zette nog wat stappen verder het water in, het water was voor haar nog altijd even koud als eerst. Wennen duurde altijd lang bij haar.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 15:47:58 GMT 2
'Ik kan zo snel niet echt iets bedenken, misschien iets vuur?' zei Vic. Hij trok zijn toverstok en richtte op een paar meter verderop, vlak bij de kant en mompelde een spreuk. Een klein bal vuurschoot weg en doofde vrijwel meteen. 'Okee, dat was heel dom.' zei Vic, terwijl hij zichzelf half uitlachde. Vervolgens mompelde hij woorden die variant waren op het woord verwarming.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 10, 2007 16:51:13 GMT 2
"Vuur op water? Slimme zet" zei Tifa lachend. Nog even en ze zou zich in het water laten vallen en dan wat rondjes zwemmen om aan de temperatuur te wennen. "Nog iets meegemaakt een deze dagen?' vroeg ze toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 10, 2007 17:01:10 GMT 2
'Deze dagen.' herhaalde Vic. 'Eh, ben met grote groep mensen van Ravenklauw,Huffelpuff en Griffoendor naar Zweinsveld geweest, en verder nog een keer met Rebecca wat gaan drinken daar. Verder niet zo veel, gewoon wat gezwerkbalt, jij? vroeg Vic terwijl hij nu tot bijna zijn middel in het water stond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 11, 2007 15:57:37 GMT 2
"Voornamelijk hier gezeten, af en toe maar gepraat met vrienden, verder niks behalve huiswerk te maken" zei Tifa. Ze liep het water weer uit en gebruikte weer de spreuk om haar kleren te drogen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 11, 2007 19:08:04 GMT 2
Vic volgde haar voorbeeld, het werd nu wel weer koud. Zijn kleren waren tot zijn middel zeiknat maar hij liet ze drogen met dezelfde spreuk die Tifa zojuist gebruikt had. Daarna liet hij zich op het gras vallen en deed zijn armen onder zijn hoofd terwijl hij naar de lucht keek. 'Als ik ergens moet gaan zitten, vind ik dit ook wel mooie plek. Tis rustgevend.' zei hij tenslotte. Hij speelde ondertussen even met zijn toverstok.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 12, 2007 12:57:46 GMT 2
Tifa knikte, het was inderdaad een mooie plek, een plek die je tot rust kon komen. Vreemd dat ze niet vaak naar buiten ging tenzij ze het echt wou. "Het is inderdaad rustgevend" zei ze toen. Even glimlachtte ze, toen ze ergens geblaf hoorde keek ze om. Het was scotty, de hond van Bill en Tom, waarom was hij niet bij hun? vroeg ze zich af.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 12, 2007 22:26:37 GMT 2
'Een plek waar je even tot jezelf kan komen.' zei Vic filosoferend (denk ik ). Hij ging wat rechterop zitten en zag de hond aankomen. Ook hoorde hij het geblaf. 'Is dat niet de hond van .. Bill en Tom?' vroeg hij aan Tifa, toen ze bedenkelijk keek.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 13, 2007 12:02:18 GMT 2
"Ja, dat is Scotty" zei Tifa toen. Scotty rende met grote snelheid op hun af. "Af scotty rustig" meteen kwispelde hij met zijn staart en liep de enkele laatste meters naar hun toe.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 16:54:44 GMT 2
'Scotty?' zei Vic vragend. Hij keek even met ietswat grote ogen naar de hond die snel op hen afrende en sprong half opzij, voor zover dat gaat als je zit. Vic glimlachde naar het dier en hurkte neer, om de hond beter te bekijken.
|
|