|
Post by CherryOnTop on Jun 13, 2007 17:34:45 GMT 2
"Jep, dat is zijn naam, ach zo heeft Tom hem genoemd hoor" Scotty keek met zijn grote hondenogen naar Vic en probeerde toen zijn hand te liggen. Een soort spelletje van hem, altijd al het lukte kreeg hij van Tom of Bill een koekje, maar wat hij niet wist was dat ze dat niet bij zich hadden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 17:43:59 GMT 2
'Ik vind die naam wel grappig.' zei Vic terwijl hij met een vage blik keek naar wat de hond probeerde te doen. Licht grijnzend aaide hij Scotty over zijn kop, zijn bewegingen volgend met zijn ogen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 13, 2007 18:53:15 GMT 2
Eventjes blafte Scotty maar toen ging hij liggen om geaaid te worden. "maar als Scotty hier is dan moet of Tom of Bill hier ergens wezen" maar er was geen enkel spoor te bekennen van de tweeling.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 13, 2007 18:55:55 GMT 2
'Nu je het zegt, dat zou wel bijna moeten zijn. Het zou raar zijn als je huisdier hier zomaar rondloopt. En dan bedoel ik honden, katten of dergelijke kan ik het nog wel een beetje van voorstellen.' zei Vic. Hij draaide zich half om maar zag niemand aan komen lopen. Daarna ging zijn blik weer naar Scotty en hij aaide hem even.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 14, 2007 12:10:05 GMT 2
"Ik breng hem straks wel terug dan" zei Tifa. Scotty vondt de aandacht fijn en liep toen naar de rand van het meer. "Scotty, zoek baasje" Scotty keek meteen op en rende weg tussen de struiken, op weg naar zijn baasje en hij zou niet meer terugkomen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 14, 2007 20:18:52 GMT 2
'Okee' zei Vic op een lichtverbaasde toon toen hij de hond nakeek. Hij liet zich weer op het gras vallen en hield zijn armen onder zijn hoofd. Wolken bekijkend zei hij:' Vind je niet dat die wolk daar links op een bezemsteel lijkt?' Vic had geen idee of het Tifa in ook maar een of andere manier boeide, maar hij wist niks beters te zeggen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 15, 2007 10:31:11 GMT 2
Tifa keek naar de wolken, naar de wolk die hij bedoelde. "Nou je het zegt, hij lijkt er wel op" antwoorde Tifa toen. Haar blik gleed naar wat andere wolken waaruit ze soms een vorm kon halen maar anderen stelde niks voor.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 15, 2007 17:17:27 GMT 2
Even lachde Vic en wees richting een andere wolk. 'Die lijkt wel op een snaai,slurk of beuker' zei hij lachend. De wolk leek totaal niet op een rond voorwerp dus het sloeg weer eens totaal nergens op.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 15, 2007 18:48:20 GMT 2
"Mafkees" zei Tifa lachend, ze kon echter geen van de drie voorwerpen erin ontdekken die Vic zei. "Het is eerder een toverstok..met een net uitgesproken spreuk" Soms kon Tifa zelfs de raarste vormen in een wolk ontdekken, maar dat was zelden voor haar.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 15, 2007 18:57:37 GMT 2
Vic schoot in de lach. 'Het leuke van wolken is dat ze op niks en alles tegelijk lijken, het is maar net hoe je het bekijkt. Zo ziet de een daar een uil in en de ander een rat. Okee slecht voorbeeld maar toch.' Het ging helemaal nergens over en dat maakte het voor een deel ook grappig vond hij.
|
|