|
Post by CherryOnTop on Jun 20, 2007 17:50:39 GMT 2
"Ik ontken niks, behalve een ding dan, maar dat gaat je niks aan" zei ze grijnzend. Ze ging op haar rug liggen en maakte opnieuw dingen van de wolken. Allemaal een andere vorm, een ster, een hert, een vlinder enzv. "Waar ben jij goed in?" vroeg ze toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 18:01:30 GMT 2
'Je maakt me niet nieuwsgierig hoor.' zei Vic sarcastisch maar lachend. 'Iets waar ik goed in ben, goede vraag. Misschien het wegslaan van op hol geslagen Beukers? Ik zou eigenlijk niet zo snel iets weten.' zei hij met een bedenkelijke uitdrukking.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 20, 2007 18:27:52 GMT 2
"Beukers? Owja, zwerkbal" zei ze toen. "Ik haaaaaat beukers en je nieuwsgierig maken was ook niet de bedoeling" ze grijnsde eventjes. Toen pakte ze haar tekenblok terug en stopte hem weg in haar tas.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 18:32:12 GMT 2
'Dat zeggen ze allemaal.' zei Vic grijzend. 'Het leuke aan beukers is dat je ze zo hard weg kan slaan met die knuppels. Trouwens, wanneer hebben we onze eerste Zwerkbalwedstrijd eigenlijk?' vroeg hij/
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 20, 2007 18:36:31 GMT 2
"Ehm.. weet ik eigenlijk niet, ik geloof erg snel, overmorgen ofzo??" Tifa dacht na, of ze het goed had en knikte toen. "Ja, volgens mij overmorgen"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 18:54:44 GMT 2
'Eindelijk. Ik heb gewoon zin om weer eens een potje fatsoenlijk te Zwerkballen, was lang geleden. Ook enig idee tegen wie we spelen?' vroeg hij vervolgens. Voor iemand die er zo naar uit keek was hij slecht op de hoogte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 21, 2007 14:42:04 GMT 2
Tifa knikte "Een keer tegen zwadderich, een keer tegen griffoendor en een keer tegen huffelpuf. Welke dagen weet ik nog niet precies maar tegen Zwadderich volgens mij overmorgen, we zien wel toch?" Ze keek eventjes naar Vic. "Slecht op de hoogte, dat ben je" grijnsde ze toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 22, 2007 9:02:23 GMT 2
'Ach, ik ben nooit zo'n iemand geweest die altijd weet welk vak we hebben, waar en dat geldt ook voor dit soort dingen. Dan moet ik een dezer dagen toch nog maar eens wat gaan vliegen, die school zorgde er eigelijk voor dat ik nou niet echt tijd ervoor had, of die Zwaderaars waren weer eens op het veld. Daar zeg ik dan liever nee tegen.' mompelde hij met een lichte grijns.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 22, 2007 13:55:39 GMT 2
"Meestal jaag ik ze weg, tenzij ze toestemming hebben van hun afdelingshoofd. Vaak heb ik wel toestemming om wat te oefenen dus dat is makkelijk" Ze ging weer rechtop zitten. "Zullen we anders ons team bij elkaar roepen en dan een keer trainen?" stelde ze voor.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 22, 2007 17:38:42 GMT 2
'Dat kan ook.' bevestigde Vic. 'Goed plan, dan kunnen we dit jaar gewoon laten zien dat we een goed team hebben.' zei hij overtuigend. 'Dan moeten we Tyra, Sara en Tristan even ergens vandaan halen.'
|
|