|
Post by CherryOnTop on Jun 16, 2007 15:01:37 GMT 2
Even knikte Tifa "Daar heb je dan gelijk in, als je dit uren kan doen, zal je,je nooit vervelen" ze keek weer naar een andere wolk, maar kon er geen enkele vorm van maken. Tot ze zachtjes een spreuk mompelde en de wolk zich meteen vervormde in een bliksemvorm.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 8:18:19 GMT 2
'Als je dit uren kan doen, en dat heel vaak, volgens mij ben je dan best gek. Wat is jouw hobby? Ik kijk wolken en jij?' Vic lachde zelf even om z'n domme opmerking. 'Leuke bliksemschicht wolk daar.' zei hij daarna en wees naar de wolk die Tifa net 'bewerkt' had.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 17, 2007 10:36:41 GMT 2
"Ik heb niet echt een hobby,maar ik hou wel van tekenen en genieten van de rust en dan in kat-vorm de bomen beklimmen" antwoorde ze op de vraag van wat haar hobby was. "Dankje" zei ze toen lachend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 15:28:12 GMT 2
'Tekenen is gaaf, alleen ben ik zo anticreatief of heb ik ook geen greintje talent.' zei Vic. Hij liet zich weer op zijn rug vallen als hij daar niet al lag en dacht even na. Hij zat al sinds het begin bij Tifa in de afdeling maar nog nooit hadden ze eigenlijk zo'n lang gesprek over vanalles en nog gehad.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 17, 2007 18:25:46 GMT 2
Tifa knikte "Mijn tekeningen zijn altijd iets wat in me opkomt, soms zelfs de raarste dingen. het mooiste wat ik ooit heb getekend was een draak en een mens dan" zei ze. Ze liet zich ook achterover vallen en staarde naar de lucht.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 7:26:54 GMT 2
'Gaaf, ik heb weleens van die tekeningen gezien waarvan ik denk van, heb jij dit echt getekend? Maar tekenen wat in je opkomt is toch juist leuk, dan weetje eigenlijk nooit van tevoren wat er op papier verschijnt. Ik weet niet of je heel toevallig iets meehebt?' vroeg Vic nieuwsgierig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 18, 2007 11:00:41 GMT 2
"Ik denk van wel" zei Tifa, ze kwam overeind en zocht in haar tas. Volgeschreven perkament, veren, leeg perkament, uiteindelijk vondt ze haar kladblok. Snel bladerde ze erdoorheen en gaf hem toen aan Vic. De bladzijde die nu open lag van bijna exact een hoornstaart draak. "Mijn 3de tekening"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 18, 2007 20:34:46 GMT 2
Vic keek even met grote ogen naar het papier. 'Als je durft te beweren dat je geen talent of iets dergelijks heb dan lieg je echt. Dit is prachtig.' zei hij overtuigend. Hij bekeek de tekening vanuit alle hoeken en knikte. 'Als je dit je 3e tekening is, hoe zijn die anderen?' vroeg hij nieuwsgierig
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 19, 2007 17:54:44 GMT 2
Tifa schudde lachend haar hoofd "Ik heb niet gezegt dat ik denk dat ik geen talent heb" zei ze toen. Ze keek even naar het tekenblok "Blader er maar eens doorheen" zei ze toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 20, 2007 7:44:06 GMT 2
'Voor als je dat wilde gaan beweren, zulke mensen ontkennen vaak dat ze talent hebben en zeggen dat hun creaties of niet goed zijn of zelfs lelijk. Wat ik als anticreatief persoon nooit begrijp.' zei hij lachend. Hij pakte het tekenblok goed vast en bladerde er doorheen, de tekeningen rustig een voor een bekijkend.
|
|