|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 15:17:32 GMT 2
Uiteindelijk had Bill met Tom afgesproken bij het meer, een tweeling moest ook bijkletsen! Normaal gesproken kwam Tom altijd te laat maar deze keer zat hij er zelfs eerder dan Bill. "Zo, zo, beetje vroeg vandaag?" vroeg Bill. Tom grijnsde eventjes "Hey broer, lang niet gesproken!' zei hij toen. Beiden ploften ze naast elkaar neer en keken naar de lucht, typisch broer. De gitaarhoes van Tom lag nog naast hem, en speciaal voor Bill had hij zijn microfoon meegenomen. "Was je vergeten" grijnsde hij. Bill pakte zijn microfoon aan "Enne, je moet iemand leren kennen, daar had ik al over verteld" Tom knikte "ja, maar wie?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 15:23:28 GMT 2
Traag liep Shirie over het grasveld heen. Ze zag Bill samen met een andere jongen. Ze leken neti echt op elkaar, maar die Tom, die zag er ook wel goed uit. Minka bewoog opgewodnen in haar armen toen ze haar baasje zag. Shirie zette haar neer en trok haar jas nog wat dichter om zich heen. 'Hebben jullie geen last van die kou?' begroette ze de twee jongens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 15:28:27 GMT 2
Minka schoot bij Tom op schoot zodat die overeind veerde, hij keek naar Shirie. "Ik niet" antwoorde hij toen. "Shirie, dit is Tom, over wie ik je verteld had, Tom dit is Shirie die je moest ontmoeten" Tom grijnsde eventjes "Aangenaamt en mijn huisdier is volgens mij al helemaal aan je gewend"
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 15:47:54 GMT 2
Shirie knikte. Ze liep op hen af. Ze liet zich naast hen op de grond zakken sloeg de capuchon op. Ze stak haar hand uit om die van Tom te schudden. Haar ahdnen voedlen aan alsof ze bevroren waren. Hoe koud was het wel niet, vijftien graden ofzo? 'Ik kan me neti ehrinner dat het bij ons ooit onder de vijventwintig graden is geweest. Het is echt even wennen hier.' Ze glimlachte naar hen en aaide toen Minka over haar kopje. 'Je kat is geweldig. Ze is echt de liefste. Mijn katten zijn meestal alleen maar slim, echt aanhankelijk zijn ze niet.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 20, 2007 16:00:40 GMT 2
"Het was gisteren anders nog bij ons thuis bijna 30 graden hoor" zei Tom "En jij zei dat het daar sneeuwde!" zei Bill verontwaardigd. Tom stak zijn handen in de lucht "Goed, goed ik geef toe heb gelogen" Hij grijnsde eventje en Minka ging liggen, compleet nergens meer zin in blijkbaar. "Waneer zal het hier weer warm worden?" vroeg Bill toen. Hij keek naar Minka en toen naar Shirie en Tom.
|
|
|
Post by greenlightning on May 20, 2007 19:44:45 GMT 2
'Nooit,' zei Shirie en haar gezicht betrok. Ze zuchtte diep en geirriteerd. 'Het regent hier altijd en het is hier ook altijd koud. bij ons regent het bijna nooit... Zijn jullie weleens op Cuba geweest?' Opeens keek ze weer blij. De gedachte aan thuis was fijn.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 21, 2007 17:34:02 GMT 2
Tom keek verbaast "Cuba? Waar ligt dat ergens?" vroeg hij. Bill gaf hem een tik op zijn hoofd. "Nadenken voordat je iets vraagt tenzij je het echt niet weet" zei hij tegen Tom. "maar ik weet het echt niet" mompelde Tom, het leek zelfs bijna zielig. "Je krijgt een okkernoot!" een grijns verscheen op Toms gezicht toen hij dat zei en gaf de okkernoot aan Bill. Wiens haar er meteen niet meer uitzag.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 18:09:24 GMT 2
Shirie barstte in lachen uit. Ze vond broers altijd zo lief! Zelf was ze de oudste, met alleen een elf jaar jonger broertje. 'Cuba is en eiland dat ligt bij Zuid Amerika. Het is er altijd warm en zonnig.' Ze keek naar haar bruine huidskleur. Ze was niet zo donker als haar moder, maar bruin was ze altijd. Ze keek naar hen op en glimlachte. 'Iedereen i er heel erg arm. En dan moet ik het weer treffen emt een rijke mdoer. Dat is neit goed.' Ze zweeg even. Ze kwam bij een pijnlijk odnerwerp.. 'Dus... wonen jullie allebei nog thuis?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 23, 2007 18:32:26 GMT 2
Bill en Tom keken elkaar aan "Zoiets" zeiden ze tegelijkertijd. "Nouja..We wonen bij elkaar in het huis, we wouden niet meer bij onze ouders wonen, nouja..wouden we wel maar we hadden een doorbraak met Tokio hotel -onze band-" zei Tom. Hij grijnsde eventjes, wat zouden Georg en Gustav uitspoken? De andere twee bandleden, Tom speelde electrische gitaar, Bill zong dan weer en Georg speelde Basgitaar, tja Gustav zat dus achter de drum. Een geweldige band, maar ook met horden fans en voornamelijk groepies die achter Tom en Bill aanzaten.
|
|
|
Post by greenlightning on May 23, 2007 19:46:44 GMT 2
'Hebben jullie een band? Dat is te gek! Ik maak wel muziek met een stel vrienden, maar het is geen echte band. We treden bijna nooit op enzo. Ik zing wat en ik speel gitaar. Het stelt niet veel voor.' Ze haalde haar schouders op. Ze kon goed zingen en speelde al gitaar vanaf haar achtste, maar probeerde har ego in toom te houden. Die jongens waren te leuk om weg te jagen met haar arrogantie.
|
|