|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 16:44:23 GMT 2
Tom viel even still en vroeg toen "Wie is je vader?" Als hij haar iets zou willen doen of wat dan ook, zou hij niet snel uit haar buurt blijven om haar te beschermen. Net zoals Bill, een vriend kon je niet alleen laten en zeker niet als iemand hulp nodig had. "Groepsknuf?" vroeg Tom toen. Typisch iets voor Tom, zo kon hij mensen vrolijk maken, zelfs Bill.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 19:24:02 GMT 2
Shirie knikte. Ze kwam overeind om een knuffel te krijgen en vocht tegelijkertijd tegen haar tranen. De krop in haar keel deed haar zo'n pijn dat ze geen woord kon uitbrengen. Zacht wist ze te neurien en uiteindelijk zachtjes zingen. Dat ontspande haar altijd. 'When i see your face, it will be stuck in my head for now. When i hear your voice it will be in here for ever. Maby I don't run with the flow, but forgetting I will never.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 19:48:35 GMT 2
Bill en Tom kwamen ook overeind en omarmden Shirie, gewoon een groepshug. Beiden glimlachten ze eventjes. "En nu weer plezier maken oke?" vroeg Bill toen. Tom was niet echt van plan Shirie los te laten omdat hij haar compleet wou troosten maar liet haar toen toch los omdat Bill ook los had gelaten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 0:00:46 GMT 2
Shirie knikte. Ze slikte en vermande zichzelf. 'Tuurlijk. Het is ook neti echt belangrijk. Ik bedoel, waarschijnlijk herkent hij me toch neit als hij me ziet! Waarschijnlijk herken ik hem neit eens! Nou vertel eens, wat doen jullie twee eht liefst?' Een adner onderwerp. Ze wilde niet dat de jongens zich ongemakkelijk zouden voelen. Zelfs al zou ze al haar geheimen op tafel leggen, gewoon om Toms knuffel nog eens te voelen. Een warme gloed in haar buik verwarmde haar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 14:24:37 GMT 2
"Muziek maken.." was Toms eerste antwoord, hij keek naar Bill en dan weer naar Shirie.
"Niet lachen oke? Ik hou van shoppen en kleding maken, ook zingen natuurlijk" zei hij toen. "En jij?" Tom had alleen maar een hobby gezegt, maar hij kon erg goed graffiti spuiten en tekenen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 9, 2007 14:31:36 GMT 2
Shirie grijnsde breed en viel Bill om de hals. Ze leit hem los en grinnikte. 'Okeej, dit gaat fout klinken, maar in ben een shop- en modeholic. Alles met mode en winkelen vind ik geweldig. Wat dat betreft ben ik echt een meisjes meisje. Verder, nou natuurlijk zwerkbal, zo wat een verassing. En lezen en actief zijn.' Ze dacht na. Was er nog iets? 'Ik hou van dieren.' Ze glimlachte en boog zich voorover om de hond opnieuw over zijn kop te aaien.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 14:39:56 GMT 2
"Nou, dat ik om zoiets een knuffel krijg is dus compleet nieuw voor mij" zei Bill lachend. Tom hield alleen van shoppen als er een winkel was met grote t-shirts. Scotty blafde vrolijk toen hij opnieuw geaait werdt. Eigenlijk was hij volgens Tom verboden hier, maar achterlaten kon hij hem zeker niet.
|
|