|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 19:04:22 GMT 2
"Ik laat haast niks merken als ik iemand echt leuk vindt" mompelde Tom zachtjes. "Zeg dat eens harder" Bill pookte Tom. "Nein!" antwoorde Tom, die duidelijk niet van plan was dat harder te zeggen. Hij floot naar meisjes als hij ze knap vondt maar niet leuk, hij bleef geheimzinnig en stil als hij een beetje verliefd wad, maar was hij echt verliefd op een meisje dan keek hij meestal weg en durfde zelfs geen complimenten te geven over iemand.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:08:53 GMT 2
Shirie had hem gehoord. 'Echt niet? Zonde. Nou, ik heb geen idee hoe ik dan doe. Ik ben eigenlijk nooit verliefd op iemand. 'Ze haalde haar schoduers op. 'Waarschijnlijk ben ik dan gewoon hetzelfde. Alleen flirt ik niet met jongens die ik leuk vind. Al hoewel.. misschien zou ik dat moeten doen.' Ze dacht na. Ze leit zich neit versieren. Dus als zij geen jongens versierde, hoe kreeg ze ze dan? Flirtenn ging vaak zo spontaan dat ze er neit eens meer op letten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 19:18:53 GMT 2
Tom mompelde nu "Ow fuck, deze meid heeft goede oren" waarnaar hij wel glimlachtte. "Ach, nouja..ik weet niet precies" Hij begon zachtjes electrische gitaar te spelen.
Terwijl Bill erg zachtjes het liedje zong van hun band op deze muziek, Mischien werden Tom en Bill weer betere vrienden. Vroeger waren ze uit elkaar gegroeit omdat Tom een Player werdt en hij zich afsloot voor de buitenwereld.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 19:22:23 GMT 2
Shirie ging weer zitten en luisterde. Ze vond ze erg goed. Bill had inderdaad een erg goede stem, zoals ze al had verwacht. Haa blik dwaalde erg vaak af naar Tom. Hij was best wel leuk. Toch voelde ze geen echte vlinders, maar wel een soort warmte. Ze bewoog haar hoofd mee op de muziek. Erges baalde ze dat ze ahd gereageerd. Haar scherpe oren waren geen echte zegen...
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 25, 2007 21:47:26 GMT 2
( Tot over 4 dagen ^^ want ik ben weg XD )
Toen Tom de laatste snaar aanraakte met zijn plactrum viel hij stil, hij wist niks te zeggen eigenlijk waarom wist hij niet echt. Kort zuchtte hij en was toch wel blij dat hij tenminste hier met zijn broer was. En natuurlijk Shirie, over wie geheimen zich afspeelde in zijn gedachten.
Bill haalde zijn hand door zijn haren en wreef toen over zijn zwarte nagels, gelukkig had niemand hem nog uitgemaakt voor zijn stijl van Nagellak en Make-up.
|
|
|
Post by greenlightning on May 26, 2007 14:59:53 GMT 2
(okeej, zie je dan xD)
Shirie liet de rust en stilte neerdalen. Het voelde ontspannen, niet ongemakkelijk, zoals ze de laatste tijd vaak had. Deze jongens woonden ook niet meer thuis en ze waren even oud als zij! Zouden ze haar begrijpen als ze hen dingen vertelde? Ze schudde licht haar hoofd. Nee, dit was haar geheim. Haar leven. Niemand begreep het. Dat maakte ook niet uit. Ze keek naar de twee jongens en glimlachte. Allebei uniek en toch gelijk. Nee, ze hoefde haar neit te begrijpen. Ze voelde zich hoe dan ook op haar gemak bij hen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 29, 2007 17:56:45 GMT 2
"Eh..iemand die iets weet om over te praten?" vroeg Tom maar, hij hield wel van stilte maar niet altijd even veel. Hij glimlachtte kort en liet zich toen weer achterover vallen in het gras. Een paar uilen vlogen voorbij richting de toren waar ze altijd zaten en Tom de naam dus niet van wist.
Bill schudde zijn hoofd "Nee, eerlijk gezegt weet ik niet echt iets om over te vertellen" zei hij toen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 18:04:22 GMT 2
Shirie keek even naar de lucht. 'Wat denken jullie van de laatste roddels in de Quiffler? Denken jullie dat James Forrest in die laatste wedstrijd tegen de Denver Diamands van die illigale troep had genomen en daardoor die veertig coals scoorde?' Haar elven draaide om zwerkbal. James Forrest was een van haar fafourite spelers.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 29, 2007 18:36:16 GMT 2
"Nog een keertje" zei Bill die er compleet niks van snapte "Wie zijn die mensen waar je het over hebt?" Tom schoot in de lach, hij wist wel waar Shirie het over had, Zwerkbal. Maar de mensen over wie ze het verder had, kende hij niet. "Zwerkbal, Bill" zei hij toen. "Ik had die roddels nog niet gehoord,maar vertel verder"
|
|
|
Post by greenlightning on May 29, 2007 19:37:45 GMT 2
Shirie lachte. 'Ja, roddelen is idnerdad niet echt iets voor jongens. Nou, je hebt dat blad, de Quiffler. Dat gaat alleen maar over zwarkbal en de spelers. Gedeeltelijk over de nieuwe indeling teams, trainers enzo en als er wk's of ek's zijn, dan zie je het rooster met de deelnemende teams en alle tijden waarop wordt gespeelt. Is echt heel handig. Maar in deze tidjen lees je ook over de spelers. Tijdens de wedstrijd van vorige week tussen de Denver Daimands en de Tornado's scoorde James Forrest van de Tornado's vertig goals. Ze dachten dat hij een of andere iligale troep had gebruikt. Persoonlijk weet ik eht niet goed. Hij is echt heel goed. Waarom zou hij dan zulke troep gebruiken?'
|
|