|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 16:05:09 GMT 2
"Het stelt niet veel voor?" Bill en Tom wierpen elkaar een blik toe en tilde Shirie toen op. "Je laat ons wat horen of je beland in het meer" ze hielden haar nog stevig genoeg vast om haar niet te laten vallen. Tom grijnsde, dit vondt hij wel leuk aangezien hij een geheim had. Bill schudde kort zijn hoofd "Zingen kan je zo en de gitaar van Tom mag je vast wel lenen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 16:22:13 GMT 2
Shirie hing in de lcuht en keek ansgtig naar het water. 'Jongens, ik heb een wit shirt aan! Dat wil ik leiver niet nat hebben!'Ze lachte even en riep toen: 'Okeej okeej, ik zing wel wat. Geef me maar je gitaar, dan speel ik er wel bij. We zien wel wat jullie ervan vinden.' Ze trok haar benen op, om zo ver mogelijk bij eht water vandaan te zijn.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 16:43:30 GMT 2
Bill en Tom zette haar weer op de kant en toen gaf Tom zijn gitaar aan Shirie. "Nu willen wij wel eens wat horen en als je hebt gelogen, beland je er alsnog in" Tom grijnsde eventjes, tegen liegen kon hij niet echt, maar zelf deed hij het wel vaak. Kort floot hij naar een meisje die voorbij liep. Terwijl Bill met zijn ogen rolde omdat Tom nog altijd hetzelde was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 16:56:58 GMT 2
Shirie knipte met haar vingers. 'Ik ben heir jongen, richt je aandacht op deze schoonheid wil je?' Ze nam zijn gitaar aan en ging zitten, totaal niet geinteresseerd in haar eigen arrogantie. Ze sloeg eens een paar accoorden aan voor ze begon te spelen. Ze besloot haar nieuwste nummer. Tenslotte, een mening van iemand anders gaf je pas echt een goed beeld. Ze begon te zingen met zuivere stem:
'You thought you could make me like you, without me being you. You thought you make me stand in your shadow, without me being seen. You thought wrong, when you thought you could form me, cause i'm just me.
Don't think i'm like you. Don't think I care about you. Don't think I'll ever change. Don't think I'm ever going to agree. I'm just being me, that's all I can, and want to be.'
Het was maar een beginnetje. Het moest nog worden bijgeschaafd. Ze keek de jongens vragend aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 17:00:56 GMT 2
"Schoonheid waar?' vroeg Tom expres grijnzend. Hij luisterde naar de tekst die ze zong en erbij speelde. Even keek hij opzij naar Bill die met gesloten ogen zat te luisteren. Zo kon hij meegaan met de tekst en zich inleven waar het over ging. Toen hij zijn ogen weer open deed staarde zijn broer hem aan "Wat? Je weet dat, dat typisch mijn manier is van luisteren, Flirter" Hij richtte zich kort op Shirie "Mooie tekst en mooi gespeeld" Tom knikte en dat betekende dat hij hetzelfde vondt.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 17:04:55 GMT 2
Shirie glimlachte en gaf de gitaar terug. Zouden ze begrijpen waar het over ging? Waarschijnlijk niet. Niemand hier wist van haar moeder en de band die ze met haar had. Toch was ze blij met hun goedkeuring wat het nummer betrof. Ze stond op en strekt haar armen uit, zodat haar shirtje omhoog ging en een stukje van haar gespierde, platte buik liet zien. Ze bewoog haar hoofd licht, zodat haar bruine haren over haar schouders vielen. 'Schoonheid, hier.'Zei ze en ze achte uitdagend. Liet hem maar eens zeggen dat het niet zo was!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 17:09:33 GMT 2
Bill zuchtte eventjes toen Tom het niet begreep. "Sufkop! Ze heeft het over zichzelf!" hij gaf Tom een mep met zijn vlakke hand zodat hij weer wakker was. Meteen keek hij een andere kant op, niet zeggend op ze gelijk of ongelijk had. "Ben wakker hoor" mompelde hij toen tegen Bill. Hij stopte de gitaar weer in de beschermingshoes en keek toen naar de lucht.
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 17:51:34 GMT 2
Shirie leit teleurgesteld haar armen akken. 'Jullie zijn een fijn publiek, maar hopeloos voor mijn ego.' Ze draaide zich om en sleog haar armen over elkaar. Ze was neit boos of beledigd, maar wilde graga meer aandacht van Tom hebben. Hij was gemeen, maar neit op een slechte manier.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 24, 2007 18:43:28 GMT 2
"Tom, je maakt haar kwaad, bied je excuses aan" zei Bill, hij gaf Tom een zachtte duw. Tom zuchtte kort en stak zijn handen in de lucht "oke, oke ik ben schuldig" zei hij toen. "Hoe excuses aanbieden? Op jou manier of op de mijne?" vroeg Tom aan Bill. "Dat moet je zelf maar uitvogelen"
|
|
|
Post by greenlightning on May 24, 2007 18:58:07 GMT 2
Shirie draaide zich om naar de twee jongens. 'mijn beste vriend en ik zijn ook zo geod als tweeling, maar ergens zijn jullie heel anders...' Ze lachte. 'Je hoeft je excuses neit aan te bieden, ik had alleen gedacht dat mijn ppure schoonhedi alleen wat meer indruk op je zou maken. Tenslotte, ik smeer niks op mijn gezicht of waar dan ook.' Zerekte zich opnieuw uit duwde haar armen achter zich.
|
|