|
Post by CherryOnTop on May 30, 2007 18:38:25 GMT 2
Tom schudde zijn hoofd "Dat blad moet ik dan echt eens gaan lezen" zei hij toen. "Eh.. en als iemand goed is, dan zou je toch geen troep moeten gebruiken?"
"Als we zelf roddelen over zwerkbal krijgen we straks de echte zwerkbalfans achter ons aan, voornamelijk dan achter mij" zei Bill. Troep, illigale troep, iets waar hij echt een hekel aan had. Kort wierp hij een blik op Tom maar keek toen weer naar Shirie. "Ik moet er meer over te weten zien te komen dus waar kan je zo'n blad vandaan halen?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 30, 2007 20:37:33 GMT 2
Shirie lachte. 'Oh, dus toch roddelaars? Ik ben heb een abonement erop. Ik krijg het elke maand. Daarin zit ook altijd zo'n aanmeld formulier. Ik geef jullie wel die van deze maand, dan kunnen jullie je ook inschrijven.' Ze richtte zich tot Bill. 'Als je meer over de echte ins en outs wil weten, zoals alle drugs enzo, dan heb ik daar nog wel een boek van. Bijna elke maand komt daar wel weer een nieuwe ontdekking in uit. Die krijg je dan en mag je gewoon toevoegen aan je boek.' Ze haalde haar schoduers op. 'mijn leven draait al zolang ik weet om zwerkbal. Ik heb redelijk wat van die naslagwerken. Wil je?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 31, 2007 17:24:03 GMT 2
Bill's mond viel bijna letterlijk open bij wat Shirie allemaal te vertellen had, toen knikte hij. "Is goed, ik wil wel een van die naslag..dinges..eh.... Naslagwerk bedoel ik"
Tom schoot in de lach om Bill die het woord al voor een deel vergeten was "Ik wil ook wel eens zoiets lezen, en gimme so soon that paper" hij hield er soms van engels te praten. Of deels Japans, Duits of alleen maar Engels.
|
|
|
Post by greenlightning on May 31, 2007 22:09:07 GMT 2
'Sure, I will.' Shirie lachte naar hem. 'i'm part English and part Cubanien. So, if you'd like to speak English with me, enjoy yourself.' Ze grinnikte. 'Ik zal wel wat voor je meenemen. De naam is neti belagnrijk, alleen de inhoud. de naam is ook echt een kwelling. 'De studie van het ractievermogen en physice gesteldheid van sporters met een drang naar genotsmiddelen en drugs.' Als je dat nu alweer vergeten bent neem ik het je neit kwalijk. De titel begint op de voorkant en eidnigd op de eerste badzijde!' Ze barstte in alchen uit. Het was neit waar, maar het zou maar zo hebben gekund!
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 1, 2007 17:20:20 GMT 2
"Is it really that long?' vroeg Tom "That so not cool, scheisse" Bill hield zich om hem geen klap te geven voor dat woord. Dat moest hij altijd doen van hun moeder maar na een aantal keren had hij het niet meer gedaan omdat Tom zijn enige microfoon had verstopt. Nadeel voor Tom was dat hij bijna zijn beste electrische gitaar had gesloopt als hij hem niet terug gaf. Scotty -hun hond- kwam ineens aangerend en rende met volle vaart op Bill af. "Nee! Niet likken! Ik wil niet onder het kwijl zitten" zei hij vluchtig, dus rende scotty naar Shirie om te onderzoeken wie ze was.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 6, 2007 23:16:45 GMT 2
Shirie grijnsde breed. Ze leit de hond haar likken en aaide hem over zijn kop. Misschien dat de hond het wel rook... Spirit was tenslotte al bijna vrij. Het was vollemaan deze avond... Ze glimlachte naar de twee jongens. 'Ones You meet someone, and then you know that you're stuck for a lifetime.' Ze zong eht en tikte de maat op de hond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 7, 2007 16:59:49 GMT 2
Scotty begon te blaffen toen Shirie begon te zingen, zouja, hij probeerde zelf mee te doen.
"Ones you meet someone..and then you know that you're stuck for a lifetime? vroeg Tom verbaast. Maar omdat hij het zinnetje hoorde dat hij dat het vanzelf wel zou komen.
Bill keek naar Scotty "Stil eventjes!" toen keek hij naar Shirie, bedoelde ze een ander iemand? of een andere persoonlijkheid van haar.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 7, 2007 21:10:39 GMT 2
Shirie lachte. 'jah, stukje van een liedje dat ik heb geschreven, toen ik net heirheen kwam. Het is.. een beetje een lang verhaal. Dat willen jullie vast niet horen.' Ze keek naar de hond, omdat dat gewoon zoveel eenvoudiger was dan naar de jongens te kijken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 8, 2007 16:23:45 GMT 2
"Welles, ik wil het wel horen, heb ik tenminste iets te doen" zei Tom grijnzend. Alsof hij echt niks te doen had? Nou hij kon zat dingen bedenken maar dat alles was waar hij geen zin in had.
Bill knikte en trok Scotty naar zich toe "Lig!" Scotty ging automatisch liggen op zijn comando. "Ja, vertel, aangezien Tom het wil horen, wil ik het ook wel horen"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 8, 2007 16:36:32 GMT 2
Shirie staarde naar de grond, haalde diep adem en begon toen te vertellen. 'Ik ben opgegroeid zonder een vader. Hij verliet mijn moeder voor ik was geboren. Ik heb hem nog nooit ontmoet. Dat is op zich niet zo heel erg. Alleen...' Ze zweeg even en slikte -een krop weg?- voor ze verder ging. 'Toen ik hierheen kwam was ik heel blij. Mijn moeder heeft hier ook ene paar jaar op school gezeten. Ze was net zoals ik een uitwisselings student, maar ze besloot te blijven. Hier heeft ze ook mijn vader ontmoet. En nu ben ik erachetr gekomen.... datt hij heir les geeft.' Ze voelde tranen branden, maar geen mens zag haar huilen. Niemand zou dat ooit doen... als eht aan haar lag.
|
|