|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 15:16:49 GMT 2
Na een vrij lange wandeling bij de zandpaden waren ze dan eindelijk bij het meer aangekomen. Tifa's eerste blik gleed naar het water. Waar de weerspiegeling van de sterren in te zien was. "Mooi" mompelde ze toen. Uiteindelijk ging ze met haar rug tegen de bast van een boom zitten. Wachtend op Steve.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 15:20:56 GMT 2
"Niet mooi, Maar Prachtig als ik het mag zeggen." Zei Steve terwijl hij zijn blik over het wateroppervlakte liet glijden. Daarna keek hij naar Tifa.. Ze zag er mooi uit zo. Hij ging naast haar zitten. "Prachtige nacht is het ook, als je alleen al naar het meer keek."Zei hij terwijl hij naar de weerspiegeling van de hemel keek in het meer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 15:26:14 GMT 2
"Prachtig is inderdaad een beter woord ervoor" ze glimlachtte eventjes. Ze keek even naar Steve "jaja, en ik moet geloven dat jij vindt dat, dat het enige prachtige of mooi is?" ze grijnsde eventjes en keek weer naar het wateroppervlak.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 15:31:21 GMT 2
"Neee, Het is lang niet het enige dat prachtig of mooi is, Er zijn zoveel dingen die mooi zijn, en zoveel dingen die prachtig zijn."Zei hij en keek naar Tifa. Hij sloeg weer voorzichtig zijn arm om haar heen, naar waar hij zoals altijd knal rood werd, en hij voor de zoveelste keer blij was dat het donker was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 15:34:43 GMT 2
Tifa legde haar hoofd op zijn schouder, ze was redelijk moe maar wou wakker blijven. "Deze avond was wel een van de leukste in het schooljaar" mompelde ze. Ze had het niet meer koud maar voelde zich wel raar van binnen. Een gevoel dat jarenlang weg was gebleven.
|
|
|
Post by Merel on Jul 12, 2007 15:38:26 GMT 2
"Ja, Zeker weten." Zei hij. Hij had dit jaar best veel beleefd, maar dit was voor hem toch anders, nieuw, iets wat hij eigenlijk nooit deed. En hij vond het eingelijk geweldig. "Ik vind het leuk om hier nu met jou te zijn." Zei hij zacht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 12, 2007 15:41:19 GMT 2
"Hetzelfde geld voor mij" ze keek omhoog vanaf zijn schouder. Mischien ging dat wat lastig maar ze kon hem aankijken. "Hoe zou de relatie tussen vele zijn na dit?" vroeg ze toen zachtjes.
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 8:31:58 GMT 2
"Mm.. Ik denk dat er wel veel stelletjes overblijven. " Zei hij bedenkelijk. Hij keek naar haar. "Misschien niet iedereen, maar veel die een partner hadden, denk ik wel van dat het een stelletje word, daar is het immers de perfecte avond voor." Zei hij voorzichtig. "Wat denk jij?"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 13, 2007 11:34:45 GMT 2
Tifa knikte "Vele ja..." mompelde ze toen. Ze vroeg niet hoe het tussen hun zat. Stiekem voelde ze wat voor Steve maar dat vertelde ze hem niet,nog niet. "Hoelaat zullen ze de poorten sluiten? Als iedereen binnen is?" dat kon lang duren want vele waren niet eens moe had ze al door.
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 18:15:46 GMT 2
"Misschien sluiten ze die vanavond wel helemaal niet." Zei Steve bedenkelijk. "Of heel laat.."Toen moest hij lachen. "Misschien moeten we wel buiten slapen!" Zei hij grijnzend.
|
|