|
Post by CherryOnTop on Jul 13, 2007 18:17:03 GMT 2
"Liever niet!" Tifa rilde al bij de gedachtes dat sommige wezens uit het verboden bos bij het meer gingen drinken als het nog donkerder was. "laat me alsjeblieeeft binnen slapen, ik bevries niet zo graag" terwijl ze dit zei moest ze eigenlijk lachen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 19:21:32 GMT 2
"Aah.. Dan zorgen we ervoor dat we warm blijven? Ik kan toveren zonder toverstok, aangezien die nog binnen ligt. " Zei hij en lachte. "Wel gezellig.. De hele avond.. Met z'n 2en.."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 13, 2007 19:34:16 GMT 2
Tifa grinnikte eventjes "het is inderdaad wel gezellig, al de hele avond samen" zei ze toen. "mijn staf ligt ook binnen, ik neem het niet mee naar zoiets als een gala"
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 19:43:36 GMT 2
"Nee.. Die neem ik ook niet mee.." Zei hij bevestigend. "Maar als we dus nog wel naar binnen gaan.. Moeten we dus van de tijd Genieten!" Zei Steve en glimlachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 13, 2007 19:44:59 GMT 2
"voorlopig wil ik nog niet naar binnen, ik wil hier blijven genieten van deze avond" zei ze. Eventjes glimlachtte Tifa terwijl ze weer naar het meer keek.
|
|
|
Post by Merel on Jul 13, 2007 20:11:00 GMT 2
"Daar ben ik het helemaal mee eens."Zei hij. Hij keek nog even naar Tifa, en liet toen zijn blik over het meer, en over de hemel glijden.. Hij wou wel dat deze avond nog lang duurde....
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 13:19:55 GMT 2
Tifa sloot eventjes haar ogen, ze begon vrijwel moe te worden. Toen ze haar ogen weer opende keek ze weer naar Steve. "Hoelang wil je buiten blijven?" vroeg ze toen. Wie weet wou hij straks wel naar binnen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 13:30:47 GMT 2
Steve haalde voorzichtig zijn schouders op. "Ik weet niet.. Zolang je wil?" Zei hij en keek ook naar haar. "Begin je moe te worden?" Vroeg hij. Hijzelf wel een beetje.. Maar niet zo heel erg..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 13:32:30 GMT 2
"Eigenlijk wel, was al vroeg opgestaan vanochtend maar ik wil nog niet slapen" ze onderdrukte een kleine geeuw. En glimlachtte toen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 13:38:38 GMT 2
Steve grinnikte. "Ik ben ook wel moe.. Maar heb ook geen zin om te slapen." Zei hij en aaide haar over haar haar. xD Hij keek weer naar de sterren, die nogsteeds straalde.
|
|