|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 16:02:56 GMT 2
Tifa keek eventjes naar Steve, Daarna? "Zoiets als een relatie ofzo? of wat bedoel je?" vroeg ze. Ze snapte het half niet en half weer wel.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 16:09:04 GMT 2
"Ik weet niet.. Misschien.. Of gewoon hele goede vrienden.. Of.. Ik weet niet.."Zei hij en keek naar haar. "Wat denk jij?"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 16:12:37 GMT 2
"Vrienden en een relatie?" vroeg ze. "Wat wil jij?" Tifa keek hem aan. Wachtend op zijn reactie.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 16:17:57 GMT 2
Hij wist eigenlijk wel wat hij wou.. Maar wist niet of zij dat ook wou.. Daarom zei hij maar; "DAt gene wat jij ook wil." Dan was het altijd goed.. Hij wou beide wel. Hij keek naarhaar, wachten op haar reactie xD
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 16:21:31 GMT 2
Tifa moest lachen "Wat ben je toch weer duidelijk, maar ik vindt het goed. Ik wil wel een relatie en vrienden zijn" Ze stond op en veegde wat aarde van haar jurk. "En nu? Gaan we weer naar binnen of blijven we nog even hier?" ze merkte dat ze nog steeds zijn jasje aanhad.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 16:26:45 GMT 2
"Oke.. (toen hadden 4 van de 7 een relatie xD) " ZEi hij en kon een grijns niet onderdrukken. "Ik kan soms zo duidelijk zijn." Zei hij vaag.. "Mij maakt het niet uit.. " ZEi hij terwijl hij ook opstond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 16:28:07 GMT 2
( 2 van de 6 geloof ik XD Tifa en Bill bijna XD )
"Just like me, ik kan ook vaag zijn" zei ze toen. "laten we maar naar binnen gaan, wil je,je jasje terug?" Tifa wees op het jasje dat ze nog aanhad.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 16:30:15 GMT 2
(Mariël, Rachanna, Tristan en Steve xD)
"Als je het niet meer koud hebt." Zei hij en glimlachte. "Oke, Opweg naar binnen." Zei hij terwijl hij een arm om haar heen sloeg.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 16:32:28 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd "Binnen zal ik het niet meer koud hebben" Ze legde haar hoofd op zijn schouder terwijl ze begon te lopen. (Gaat lastig XD Maarja, waar topic anders?)
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 16:39:55 GMT 2
(zullen we ze eens naar iets van een lokaal sturen ofzow xD NIet in de hal, daar kan iedereen ze zien ) "DAt mag ik hopen.. Binnen is het meestal lekker warm." Zei hij en voelde haar hoofd op zijn schouder, wat hij eigenlijk wel fijn vond. Hij keek naar boven, en was blij dat zijn wens uit was gekomen.
|
|