|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 14:56:47 GMT 2
"Voornamelijk gepraat ja" zei Tifa. Ze glimlachtte opnieuw "Waarom weet ik eigenlijk niet, maar het was leuk"
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 15:11:06 GMT 2
"Ja.. Maar dat maakt mij niet zoveel uit.. Aangezien je weet dat ik niet zo'n ster ben in dansen.." Zei hij grijnzend. "Maar Zo leer je wel mensen kennen, of beter kennen."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 15:15:00 GMT 2
"Inderdaad en trouwens, ik ben niet bepaald een feest beest" ze was blij dat het geen volle maan was, want anders zat ze ergens hoog in een boom. In haar andere vorm. "maar...wat als we onze wens nou wel zeggen? Zou hij dan mischien alsnog uitkomen?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 15:21:55 GMT 2
"Ach, ik ook neit echt.. Dit vind ik misschien wel gezelliger." Zei hij en hij meende het. "VAn mij mag je het zeggen hoor. " Zei hij en hij lachte.. "Misschien.. Heel misschien komen ze dan toch uit.."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 15:27:37 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd "jij verteld hem eerst, anders ga je mischien lachen" zei ze. Ze durfde eerlijk gezegt haar wens nog niet te zeggen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 15:38:45 GMT 2
"Nee.. Jij mag het eerst zeggen." ZEi hij en keek naar haar.. Hij dufde het eigenlijk ook niet te zeggen. "Ik beloof je dat ik je niet uit zou lachen." Zei hij en dat meende hij.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 15:43:59 GMT 2
"Zeggen hoeft niet, laten merken kan ook" mompelde ze. Ze schoof nog wat dichter naar Steve toe en gaf hem toen zachtjes een zoen. "Nu heb ik mijn wens gegegeven" Ze voelde zich een stuk minder verlegen maar onzeker over wat zijn reactie was.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 15:48:38 GMT 2
Steve werd rood en keek haar even verbaast aan. Voorzichtig gaf hij haar een zoen terug. "Dat was niet helemaal mijn wens, maar hij komt toch aardig in de beurt." Zei hij zacht.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 15:54:13 GMT 2
"Nu ik de mijne heb gegeven, wat was jou wens?" vroeg ze. Ze glimlachtte eventjes. Nog steeds wat onzeker schoof Tifa's blik richting het meer.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 15:56:50 GMT 2
"Dat wij samen een heel gezellige avond zouden hebben, met misschien nog wat daarna." Zei zacht tegen haar. Hij hoopte dat ze snapte wat hij bedoelde met 'Daarna'..
|
|