|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 13:57:52 GMT 2
Tifa glimlachtte weer "Dat kieteld een beetje" zei ze toen, maar ook was die aanraking weer fijn. "Waarom glinsteren de sterren altijd zo?" Waarom ze dit vroeg wist ze zelf niet eens.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 14:04:09 GMT 2
"Sorry." Zei hij en stopte snel. "Ik weet niet.. Misschien omdat ze op willen vallen? Ze willen bijzonder zijn vanacht." Zei hij lachend. Hij zag een ster vallen en wees ernaar. "Kijk, Een vallende ster! Je mag een wens doen."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 14:16:09 GMT 2
"Maar die wens zeg ik lekker niet hardop" zei Tifa lachend. Snel had ze een wens gedaan, maar niemand mocht die weten. Zelfs haar kat niet (XD) Eventjes glimlachtte ze "heb jij ook een wens gedaan?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 14:18:18 GMT 2
"Als je een wens hardop zegt, komt hij niet meer uit.. Dus ik ga er snel een bedenken." ZEi hij grijnzend. Hij bedacht snel een wens.. "Ja ik heb ook, een hele leuke wens gedaan." Zei hij toen hij klaar was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 14:21:53 GMT 2
Tifa glimlachtte "Eigenlijk maak je me nieuwsgierig, ik wil weten wat jij hebt gewenst en jij zeker wat mijn wens was of niet?" Ze ging rechtop zitten. Haar rug tegen de bast van de boom begon wat pijnlijk te worden.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 14:24:15 GMT 2
"Ja.. Ik zou het wel willen weten.. Maar dan komt hij misschien niet meer uit."Zei hij flauw grijnzend.. Maar ze had gelijk.. Hij wou wel weten wat ze gewenst had.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 14:37:00 GMT 2
"Ach, we zijn wel zo slim om niks tegen elkaar te zeggen wat onze wens was" ze keek niet meer naar het meer maar naar Steve.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 14:41:49 GMT 2
"Tenminste.. Als je graag wil dat hij uitkomt.. En dat wil ik wel." ZEi hij en keek ook naar Tifa.. Hij keek haar in de ogen. "En ik denk jij ook." Zei hij.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 14, 2007 14:44:28 GMT 2
Kort knikte ze "Eigenlijk wel" mompelde ze zachtjes. Mijn kleine wens moet uitkomen dacht ze. Ze veegde een takje weg waar haar hand op kwam en schoof wat dichter naar hem toe.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 14:53:22 GMT 2
Steve glimlachte en hoopte dat zijn wens uitkwam. "Eigenlijk hebben we nou niet veel gedaan op het gala.. Meer erna." Zei hij en glimlachte.
|
|