|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 20:45:24 GMT 2
Ze lachte terwijl ze achterom keek en verder rende. Ze verstopte zich achter een boom terwijl ze vogel geluidjes maakte. "Tjirp Tjirp" Gilde ze van eht alchen terwijl ze er weer vandoor ging. Ze sprintte op hem af en probeerde op hem te springen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 20:50:07 GMT 2
Toen hij zag dat Teresia niet langer wegrende liet hij de sneeuwbal vallen en probeerde haar op te vangen. "Muhahahaha! Zo, nu kom je echt niet meer van me af!" Riep hij toen hij haar vast had.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 20:53:53 GMT 2
Ze sprong recht in zijn armen terwijl ze nog steeds lachtte. "Ow sneeuwman, vang me niet. Ik vind u eng" Ze gilde opnieuw terwijl ze daarna weer moest lachen. Ze streek een pluk haar uit haar gezicht en beet op haar lip. "toch nog bedankt sneeuwman die eigenlijk niet zo verschrikkelijk is" Zei keek hem onschuldig aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 21:25:08 GMT 2
William grinnikte. "Ach, iedere man wilt wel een kerstengel die uit de hemel valt opvangen." Lachte hij. Hij liet haar los en maakte een buiging. "Ik laat u al los milady."
(XD hij flirt en heeft het zelf niet eens in de gaten XD)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 21:41:29 GMT 2
{Dat is droog xD}
Ze trok een wenkbrauw op, hiertegen kon ze niet, flirten. Zehaalde zijn handen weg terwijl ze zichzelf afklopte. Ze keek hem nog steeds raar aan. "Gaat het wel goed met je?" Ze beet op haar lip terwijl ze zijn arm pakte. "Kom, we gaan sneeuwengelen maken" Ze ging in het sneeuw liggen en begon te bewegen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 21:44:54 GMT 2
"Met mij gaat het super, hoezo?" Hij ging naast haar in de sneeuw liggen en bewoog zijn armen en benen. "Maar goed, hoe is het met jou?" Hij keek even toe naar Dafd die het stel verbaasd aankeek.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 21:49:22 GMT 2
"Nou, je flirt nogal" Ze kwam omhoog terwijl ze gewoon ging zitten. Ze keek nar hem. "En daar kan ik nou niet bepaalt goed tegen" Ze beet op haar lip terwijl ze haar haar weer uit haar gezicht streek.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:03:23 GMT 2
William kwam ook overeind en keek haar verrast aan. "He wat? Flirt ik echt?" Hij keek naar Dafd alsoif hij van de eekhoorn een antwoord verwachtte. "Nou sorry. Het was niet mijn bedoeling." Hij ging overeind staan en klopte de sneeuw van zich af.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:11:25 GMT 2
"Eigenlijk vond ik het wel grappig, een engel die uit de hemel komt vliegen. Een oginele" Ze lachte terwijl ze rode wangen kreeg. Ze had het best leuk gevonden. Ze stond ook op terwijl ze hem vastpakte. "Niet dat het wat uitmaakt, je bent een leuke jongen met ene prachtige stem. En ja ik heb je weleens horen zingen" Ze maakte zijn haar in de war.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:16:34 GMT 2
William kiet zijn haar maar zo zitten. "Dank je. Ik vind het altijd leuk om zulke dingen te horen. Vooral als ik zie dat de emnsen die het zeggen geen flauw grapje maken." Hij knipoogte vrolijk. "Maar ookal werd het onbewust een flirt. Ik meende het wel. Met deze sneeuw en jou zo ingepakt en dan die prachtige blonde haren, dan zie je eruit als een engeltje."
|
|