|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:23:09 GMT 2
"Ik ben boer Hans en ik kom uit Drenthe en ik hou van Distel, het is niet te vreten naar mijn mening maar het tisso" Zei ze en begon raar te dansen. "Kijk dat is een leuk liedje, wat jij maakt is mooi echt mooi" Ze keek hem serieus aan, en meende het. Daarna trok ze haar wenkbrauw op. "Toch hou ik er niet van, maar ergens vond ik het wel leuk" Ze knipoogte terwijl ze op haar lip beet en rode wangen kreeg. Ze deed haar armen over elkaar. "Dit is prachtig" meende ze, doelend op de natuur en de sneeuw.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:27:57 GMT 2
William keek naar de omgeving en glimlachte. "Inderdaad." Hij bukte om Dafd op te pakken en hem vervolgens op zijn schouder te zetten. "Bedankt dat je op hem heb gepast trouwens. Dat was ik vergeten te zeggen." Hij glimlachte naar haar en voelde zich weer kalmeren. Zolang er niemand iets geks deed en Dafd kwijt was was het wel in orde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:29:59 GMT 2
Ze keek naar dafd en grijnsde. Het was ene lief beestje. Daarna keek ze weer naar William. "Geen dank, dat doen vrienden. Of nouja ik denk dat we vrienden zijn. En anders maar niet, dan maak ik ons wel gewoon vrienden" Ze haalde diep adem. "En dan nog eens wat, ga eens wat zingen voor mij" Ze grinnikte terwijl ze wat in het sneeuw trapte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:34:14 GMT 2
William legte zijn hand even op haar schouder. "We zijn vrienden." Zei hij kalm maar zeker. Hij nam zijn hand weer terug en grinnikte even. "Maar ik heb mijn gitaar niet. Moet ik dan zonder gitaar zingen?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:36:58 GMT 2
Ze haalde zijn hand van haar schouder af. "Fijn om te horen" Ze legde zijn hand op haar hoofd en draaide een rondje. Ze grijnsde heel onschuldig. "Maakt niet uit" Ze tikte op haar benen. "Last Christmas, I gave you my heart" Ze keek naar William om te zeggen dat hij was.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:44:32 GMT 2
"But the very next day you gave it away." Zong hij glimlachtend. "Het is niet echt een nummer dat ik vaak zing." Zei hij verontschudligend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:46:36 GMT 2
"This year, to save mefrom tears, I give it to someone special, special. Oowwh" Ze grinnikte terwijl ze zijn arm vast terwijl ze met izjna rm en de haarre in de lcuht begon te zwaaien. "Het is een geweldig liedje, hup zingen" Ze zwaaide nog steeds met haar armen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:52:26 GMT 2
"Euhm... Ik weet hij verder gaat." Zei William zich een beetje schamend. "Normaal weet ik het wel.... maaer nu even niet. Ow wat een fijn moment ook echt."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:54:57 GMT 2
Ze streek met een ahnd oevr zijn gezicht. "Joh, neit dichtklappern als je het niet weet. Oke ander liedje. Uhmm" Ze wist er geen. "Tja en toen zat ik vast" Ze deed haar handen nadenkend in haar zij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 23:02:24 GMT 2
(nummer is van Diamond Rio ) William dacht na. "Ik weet wel wat, maar ik denk niet dat je hem kent. "Ever now and then, soft as breath upon my skin, I feel you come back again. And it's like you haven't been, not a moment from my side." Zong hij zacht en rustig.
|
|