|
Post by \\ Jess' on Dec 19, 2007 15:36:07 GMT 2
(Oke, het is erg mooi ) Ze luisterde aandachtig en glimlachte. De glimlach was al meteen weggetrokken van haar gezicht. Het was echt prachtig. Ze keek naar William en was even woordloos. "Het is prachtig" lfuisterde ze terwijl ze hem aankeek.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 0:19:07 GMT 2
William glimlachte. "Like the trains we'll never crie, like hands of time that pull on you and me. And with all my heart I'm sure we are closer we ever where. I don't have to hear her see, I've all the truth I need. There I'm old and an angel is wachting over me." Hij staakte zijn lied even na het eerste couplet. "Ik ben blij dat je het mooi vind." Hij grijnste. "Je bent namelijk de eerste die het hoort."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 20, 2007 10:55:34 GMT 2
Ze luisterde nog steeds. En het leek of ze gewoon meegesleurd werd in het lied. Ze neuriede onverwachts wat mee. Terwijl dat neit eens haar bedoeling was geweest. Ze glimlachte nog steeds terwijl ze daarna even op haar lip beet. "Het is prachtig, ik voel me vereerd dat ik de eerste ben" Ze keek even naar de grond. "Zullen we een stukje gaan lopen?" Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 20:27:53 GMT 2
William knikte. "Goed. Ik ben alleen blij dat je niet wilt dat ik verder ga, want ik ken hem verder niet uit mijn hoofd zonder muziek erbij." Hij wreef even schamend over zijn achterhoofd. "Ik ben wel blij dat ik het in ieder geval aan iemand heb laten horen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 10:29:42 GMT 2
"Ik ben juist blij dat ik het mocht horen, echt waar. En heb je het nou nog steeds niet koud?" Grijnsde ze terwijl ze haar arm door de zijne haakte. "Anders verwarm ik je wel even" ze blies zacht haar adem uit in de lucht. "Heerlijk winter" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 14:49:32 GMT 2
William haalde zijn schouders op. "Een beetje. Maar je mag me hoe dan ook wel verwarmen hoor." Hij lachte en sloot zijn arm een beetje om die van Teresia.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 15:17:57 GMT 2
Ze grinnikte. "Ik verwarm je wel hoor" Ze sloeg haar armen zo om hem heen, zodat ze bijna aan hem hing. "Of, nee laat maar" Grinnikte ze terwijl ze hem maar weer losliet. Ze zwaaide met haar armen heen en weer.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 16:18:29 GMT 2
William lachte. "Wispelturig meisje." Hij keek naar het besneeuwde landschap. "Nu nog een lantaarnpaal zoeken en ik weet zeker dat we in Narnia zijn." Zei hij lachent.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 17:04:18 GMT 2
Ze hield haar hoofd schuin. "I'm sorry i can't be perfect" Zei ze terwijl ze begon te huppelen. En ene rondje maakte. Daarna draaide ze zich weer naar hem om en sprong op hem.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 17:15:57 GMT 2
William vong haar weer op en lachte. "Nobody is my sweet." Zei hij met een knipoog. "En al zeker niet de mensen die zeggen dat ze perfect zijn."
|
|