|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 17:07:16 GMT 2
Teresia liep met haar mooie nieuwe wanten, en haar nieuwe sjaal en kerstmuts. Over het grote met wit bedekte grasveld. Elke keer als ze ergens stapte zag je haar voet afdruk. Ze hield van de kerst, en van sneeuw. Ze hield van alles. Ze blies haar adem uit, wat ze uiteindelijk ook zag. Haar ogen straalde. Ze hield ervan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 17:15:30 GMT 2
Kleine gaatjes in de sneeuw ontstonden doordat een eekhoorn door de sneeuw hupte. "Dafd! Dafd!" William hield zijn handen voor zijn mond en keek vragend om zich heen. Hij had alleen maar een spijkerbroek, tshirt en een zomerjas. Hij had het wel koud, maar voelde er niets van door de bezorgdheid. "Dafd!"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 17:21:57 GMT 2
Teresia keek heel even naar het kasteel. Het zag er prachtig uit. Ze zuchtte even vrolijk terwijl ze verder begon te huppelen. Toen ze opeens een bruin klein bolletje zag zitten. Ze liep er nieuwsgierig naar toe. Het kleine dingetje zat ergens op te kauwen. Ze knielde bij deze neer en keek ernaar. VAst een wilde. Tot ze een soort van lijn op de vacht zag staan die haar bekend voorkwam. Ze grijnsde, was deze niet van William? Ze probeerde hem op te pakken, wat na een tijdje lukte. Ze tilde het eekhoorntje op en aaide deze. Hij was zó schattig. Ze keek even om zich heen. Nee, ze zag William zelf niet. "Ben jij weggelopen kleintje?" Ze aaide het eekhoonrjte weer.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 17:30:53 GMT 2
William begon nu te rennen. Hij was er niet opgerust dat Dafd zijn weg terug naar het ksteel te vinden, dus hij wilde hem echt vinden. Dafd keek Teresia aan en ging op twee poten staan. Daarna rende hij over haar arm naar haar schouder en snuffelde aan har haar.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 17:36:35 GMT 2
Ze begon rustig te lopen naar het kasteel. Ze was zo onder de indruk van eht diertje. Dat ze er niet eens op lette dat ze tegen imeand aanliep. Met een klap kwam ze in de sneeuw terecht en krabbelde overeind. Ze keek waar het eekhoorntje was en merkte dat die ergens in haar jas verstopt zat. Ze pakte hem vast en keek naar degene wie haa romver had gerend.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 17:41:09 GMT 2
"Ow het spijt me!" William keek Teresia geschrokken aan. "Teresia gaat het wel?" Hij stak zijn hand naar haar uit en was Dafd even vergeten.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 17:52:42 GMT 2
Ze zg William nu staan, en voelde het lichaampje va het eekhoortnje in har jas. "HGeeft niet, kan je nks aandoen. Zocht je deze soms?" Ze keke naar Dafd die uit haar jas kwam met zijn hoofd. "Ik zag hem zitten, dus hier"[/b Ze pakte Dafd uit haar jas en gaf hem aan William. Pas nu zag ze dat hij geen jas aan had. "Heb je het niet koud?" Ze beet op haar lip en legde haar handen op zijn arm en begon te wrijven.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 18:09:36 GMT 2
William pakte Dafd aan. "Ow gelukkig. Maf ding! Doe me dit nooit meer aan jij." Hij drukte de eekhoorn tegen zich aan. Toen hoorde hij pas wat Teresia zei, nou hoorde het laatste woord van de zin. "Nee, hoezo?" Hij had zelf nog niet eens in de gaten dat hij niet zijn winterjas maar zijn zomerjas had aangetrokken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 20:09:44 GMT 2
Ze keek even naar het eekhoorntje. "Nou, het is nogal winter en kerstmis. Dus, nouja laat maar" Ze deed haar armen over elkaar en grijnsde. "Do they know it's christmast time at all?" ze stak haar tong uit terwijl ze zich omdraaide en wat sneeuw pakte. Ze maakte daar een sneeuwbal van en draaide zich onschuldig om. Ze gooide de sneeuwbal tegen hem aan en begon te rennen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 20:39:35 GMT 2
"Hey! Dat is oneerlijk! Ik was het helemaal niet op voorbereid!" Williampakte met zijn blote handen wat sneeuw en rende achter haar aan. "Kom terug, ik zal je niets doen." Riep hij lahcent.
|
|