|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 17:28:18 GMT 2
Ze bleef zo maar staan terwijl ze haar hoofd schuin hield. "Eigenlijk is iedereen perfect in hun manier, niet?" Ze stak haar tong uit. Maar deed die al snel weer in. Om daarna wat verlegen op haar lip te bijten. Ze keek naar onder. Ze rilde even en kreeg een wamr gevoel. Abrupt maakte ze zich los. Ze kreeg rode wangen. "Dit is niet goed" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 17:32:39 GMT 2
William hield zijn hoofd schuin, maar liet haar ook los. "Wat is niet goed?" Vroeg hij verward. "Dat toch niet iedereen perfect op hun eigen manier is?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 17:38:33 GMT 2
Ze grijnsde. "Dat ik wat voor je begin te voelen, nu al" Ze keek hem aan met rode wangen. Ze beet zachtjes weer op haar lip. "Misschien moeten we je haar gewoon blond maken" Ze grinnikte. "Maar dat is dus niet goed" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 18:33:06 GMT 2
"AH! Van mijn haar blijf je af!" Hij deed een mini stapje achteruit, maar keek snel weer serieus. "Mag ik vragen waarom dat niet goed is? Ik bedoel, dat kan toch best." Hij glimlachte geruststellend.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 19:42:17 GMT 2
Ze keek hem een beetje raar aan. "Omdat je vast andere meiden hebt. Je bent best knap, en je hebt een mooie stem enzo" Ze grijnsde zwakjes. "En ik ben niet wie je denkt dat ik ben" Verzekerde ze hem. Haar ogen schitterden, maar van binnen kreeg ze weer een naar gevoel. "En een dierbare verlies ik toch weer" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 22, 2007 21:51:34 GMT 2
"Ik zal heel eerlijk tegen je zijn. Er zijn twee meiden die interese hebben getoont en dat zijn Shirie en Saluka. Shirie heeft een vriendje en Saluka is simpelweg niets voor mij. Dat maakt dat er geen andere meiden zijn." Hij glimlachte vriendelijk. "En als je niet bent wie ik denk dat je bent dan zal ik er ooit vast wel achterkomen. Want ik vind je hartsikke aardig en ben hierdoor absoluut niet van plan om je vriendschap te verliezen of te verminderen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 21:55:34 GMT 2
"Dat vin dik fijn dat je eerlijk bent" Knikte ze. Ze keek even naar haar handschoenen en toen weer naar hem. Ze slikte. Hij hoopte dat hij het meende. Ze vertrouwde hem ergens echt heel erg. "Wil je het echt weten?" Ze grijnsde zwakjes. "Je zult er achterkomen, als je mee gaat. Als het volle maan is. Dat is mooi, volle maan." Ze keek hem aan. "Beloofd?" Ze keek hem vragend aan.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 2:37:41 GMT 2
William keek Terseia even verbaasd aan, maar glimlachte toen hij een donkerbruin vermoeden kreeg wat dat ging worden. "Ik zal meegaan." Hij tikte met zijn vinger zachtjes op haar neus. "Noem de plaats en tijd maar en ik zal er zijn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 13:04:41 GMT 2
Ze grijnsde. En legde haar vinger utieindelijk op haar neus. Wat warm werd. "PLaag me niet zo..." Ze stak haar tong uit. "Misschien is het vanavond al, wie weet. Om 9 uur misschien bij het meer?" Ze keek hem vragend ana.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 23, 2007 21:31:13 GMT 2
William knikte. "Is goed. Moet ik nog iets spreciaals meenemen? En ik plaag je helemaal niet trouwens! Ik gewoon... gewoon." Hij lachte en stopte zijn handen in zijn zakken.
|
|