|
Post by Krista - on May 6, 2007 10:43:51 GMT 2
Nijdig staarde Thomas voor zich uit. Hij kon er niet, maar dan ook niet tegen als hij genegeerd werd. Hij draaide zich om en liep naar een rek, op zoek naar versterking of afleiding. Hij probeerde te denken wat de leraar verweer tegen zwarte kunsten over de sectum sempra vloek gezegd had, en zijn bovenlip krulde om. Terry en Seth waren voor hem natuurlijk de ultieme proefpersonen, nu nog een goed moment afwachten.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 12:48:46 GMT 2
Terry keek vanuit haar oogheok naar Thomas. Ze grijnsde breed. Lekker voor hem. Ze glimlachte lief naar Seth en was blij dat hij net zoals zij geen aandacht aa Thomas had besteed. Maar ergens kreeg ze wel een slecht voorgevoel. Waar Thomas was, daar was vaak ook...
'Thomás.' Het was een groet, niet meer en niet minder. Draconic liep met een meisje uit het dorp aan zijn arm. Ze was best knap, met even blond haar als hij, maar haar iq leek haar in de steek te laten. Draconic stak zijn vrije hand op naar zijn vriend en leek niet al te blij te zijn met zijn gezeldschap. 'Zou je deze van me over kunnen nemen? Ze plakt nogal...' Hij doelde op het meisje, maar die keek niet begrijpend van de een naar de ander. Draconic zuchtte.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 12:57:22 GMT 2
Thomas schrok op uit zijn woedende overpeinzingen over of hij Terry en Seth wel zou vervloeken, toen hij Draconic zag. "Hoi" zei hij bot en keek even naar het meisje, en luisterde vaag naar het voorstel van Draconic. Hij dacht even na. Ryanne.. maar Ryanne vond het vast niet echt erg, wuifde hij het idee weg en liep naar het meisje toe en grijnsde even. "Goedemorgen". "Terry is er ook" zei hij zacht in Draconics oor.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 13:05:39 GMT 2
Draconic duwde het meisje van zich af. 'waar?' vroeg hij. Even was hij terug en keek zin vriend aan. Die had neit echt blij geleken dat hij hem zag. Was er iets? Toen keek hij om zich heen, zoekend naar Terry. Hij zag haar staan, met vlak naast hem Seth. Seth... vuil modderbloedje. Walgelijk onwaardig wezen... 'Wat moet ze met hem?' Siste Draconic. Zijn stem was hoog en zijn ogen waren fel opengespred. Hem wilde je niet boos meemaken. Dat gebeurde ook zelden, hij was over het algemeen de kalmheid zelfe....
Terry had niet in de gaten dat Draconic er was. 'Help je me nog iets uit te zoeken voor mijn boer? Of wil je ergens anders heen?' vroeg ze haar date.'
|
|
|
Post by » Aline. on May 6, 2007 13:06:20 GMT 2
Achterin de fopwinkels van de Wemels stond Charlotte te kijken bij een veer waar jeukpoeder uit kwam. Ze moest even grinniken toen ze het beeld voor zich zag als ze onder toverdranken het poeder op Sneep zou gooien. Ze keek even of ze genoeg sikkels bij zich had en liep daarna richting de toonbank. Ze keek op en haar blik viel meteen op Thomas. Ze stond stil en keek hem moordend aan.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 13:18:39 GMT 2
Thomas sloeg zijn arm om het meisje haar middel en keek zelfvoldaan voor zich uit. "Daar" zei hij met een valse grijns terwijl hij richting Terry wees. Hij vondt het prachtig om ruzie tussen de twee uit te lokken.
Toen kreeg hij Charlotte in het oog en keek haar op zijn beurt ook weer kil aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 13:22:13 GMT 2
'Wat meot zij met dat modderbloedje? Hij spoog de woorden uit. Even bleef hij staan en zocht diep in zichzelf naar zijn kalme karakter. Die kon hij helaas niet vinden. 'Kom mee,' snauwde hij tegen Thomas,' Ik heb iemand nodig die Terry weghoudt terwijl ik dat ongedierte uitroei.' Hij stapte kwaad richting Terry en Seth, negeerde Chralotte volledig.
|
|
|
Post by » Aline. on May 6, 2007 13:27:52 GMT 2
Charlotte liep verder, ze stond nu voor de toonbank en kreeg Terry en Seth in het oog. Ze glimlachte even naar haar vriendin, maar die glimlach stierf weg toen ze Draconic op Terry en Seth af zag komen. Die Zwadderaars moesten ook altijd alles verzieken, dacht Charlotte, terwijl ze op een afstandje bleef staan. Als het uit de hand liep zou ze zich er zeker tegen aan bemoeien, zo was ze dan ook wel weer.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 13:40:59 GMT 2
Thomas keek een beetje beteuterd, omdat hij nu het blonde meisje in de steek moest laten, maar liet haar dan toch maar achter en liep gehaast achter Draconic aan. In het voorbijgaan keek hij nog even naar Charlotte alsof ze een hond was die in iets smerigs had liggen rollen, maar negeerde haar dan volledig.
|
|
|
Post by nouan on May 6, 2007 13:54:43 GMT 2
Seth zag Draconic op zich afkomen. 'Wat moet Malfoy nou weer van me?' Hij keek even opzij.. 'Oh ja, vergeten..' Kalm keek hij Draconic aan, alsof er niets aan de hand was, daarna richtte hij zich weer op Terry. "Waar houdt je broer van?" vroeg hij rustig, hij keek de rij met artikelen door en zag Draconic dichterbij komen. 'Als het moet brul ik hem het verboden bos in..'
|
|