|
Post by Merel on May 8, 2007 18:21:01 GMT 2
Mariël dacht even diep na. "Um, Weet niet.. Niet echt, denk ik zo." Ze had geen flauw idee waar ze nog heen zou willen, ze had gedronken, snoep voorraad gekocht... Bij de Fopshop was Charlotte al geweest. "Trouwens, ik denk dat we ook zo weer terug moeten naar Zweinstein." Zei ze. Eigenlijk wíst ze het niet, maar haar maag zei dat.
|
|
|
Post by » Aline. on May 8, 2007 18:30:28 GMT 2
'Hè, bah,' zei Charlotte, terwijl ze een vies gezicht trok. 'We kunnen nog even naar de fopshop? Of ben jij daar al geweest?' Charlotte was er wel even geweest, maar het bezoek aan de fopshop was flink verziekt door Thomas en Draconic.
|
|
|
Post by Merel on May 9, 2007 16:24:30 GMT 2
"Ja, best balen." Ze vond het hier altijd heel leuk. Ze wou er het liefst iets langer blijven. Maar aangezien dat niet kon... "De Fopshop he? Nej daar ben ik nog niet geweest. Ik zou er wel heen willen. Maar jij bent er toch al geweest? Vind je dat wel leuk dan?" Zei ze en keek haar vriendin aan. Mariël vond altijd wel iets leuks in de fopshop waar ze weer eens iemand mee in de maling kon nemen.
|
|
|
Post by » Aline. on May 10, 2007 17:28:55 GMT 2
'Tuurlijk, het is sowieso altijd leuk om naar de fopshop te gaan!' zei Charlotte, terwijl een glimlach op haar gezicht verscheen. Ze pakte de hand van haar vriendin en trok haar mee richting de fopshop.
|
|
|
Post by Merel on May 10, 2007 22:19:44 GMT 2
Mariël liep met Charlotte mee richting de Fopschop. Het scheen er, zoals gewoonlijk nogal druk te zijn. Ze keek naar Charlotte en lachte. "Dat wordt plunderen waar je bij kan!" Nu trok ze Charlotte mee naar binnen.
|
|
|
Post by » Aline. on May 15, 2007 16:18:32 GMT 2
'Inderdaad!' wist Charlotte nog uit te brengen, voor ze werden opgeslokt door de mensenmenigte in de winkel. Het was elleboogwerk om bij een schap te komen. Na heel wat geduw kwam Charlottte eindelijk bij een kast met toverfopspullen terecht. Ze moest zoeken naar waar nog artikelen stonden, bijna alles was uitverkocht. Ze keek even om naar waar Mariël was gebleven.
|
|