|
Post by Krista - on May 4, 2007 16:50:02 GMT 2
Thomas lachtte zacht en sloeg zijn arm om Ryanne heen. "Ik vind jou ook heel leuk hoor, leuker dan die rare vloeken van je" zei hij slijmerig en keek haar grijnzend aan.
|
|
|
Post by admin. on May 4, 2007 16:51:50 GMT 2
[eten]
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 17:05:59 GMT 2
'Fakers,' kreunde Terry zacht. Ze kwam half overeind en wierp de twee tortelduifjes een vernietigende blik toe. Ze walgde van die twee. Ze keek om zich heen. Er was niemand meer. Haar hoofd bonkte en ze had het heet en koud tegelijk. Ze had koorts. Ze lag in de ziekenzaal. Hoe kwam ze daar? Opeens wist ze eht weer. Ze was flauwgevallen met waarzeggerij... Nee... Terry kreunde zacht en liet zich weer achterover zakken.
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 17:20:17 GMT 2
Thomas merkte Terry op en klom over Ryanne heen, en liep op zijn dooie gemak naar het bed van Terry. "Goedemorgen!" zei hij luid en keek haar breed grijnzend aan.
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 17:37:57 GMT 2
Terry snoof. 'Moeten jullie perse ullie geklef hier uitvoern? IK ben ziek ofzo. Ik heb theevergifteging.' Ze herinnerde zich opeens weer dat ze die smerige thee naar binnen had gewerkt. 'Advies, drink geen thee bij waarzeggerij, het laat je halucineren.' Terry wist neit waarom ze dat zei. Hij volgde dat vak waarschijnlijk geeneens en trouwens, ze wilde niks liever dan dat hij erdoor vergiftigd zou raken!
Op dat moment werd de deur van de zieknzaal opengegooid. 'Thomás -hij legde altijd de nadruk op mas- wat zitten jullie heir gezellig. Verstoor ik een romance?' Hij grijnsde naar de twee en zag opeens Terry liggen. 'Terry!' Hij staarde haar geschrokken aan. het meisje kreunde hartstochtelijk en liet zich op bed vallen met haarr ogen dicht. Niet nu!
|
|
|
Post by Krista - on May 4, 2007 17:48:18 GMT 2
"Ik was het niet" zei Thomas gehaast en deed een paar stappen terug en ging weer bij Ryanne zitten. "Ze was al zo toen ik haar aantrof hoor!"
|
|
|
Post by greenlightning on May 4, 2007 22:50:22 GMT 2
Draconic negeerde zijn vriend volledig en rende op zijn ex af. 'Terry!' riep hij.'Wat is er met je gebeurd, schat?' Hij ging naast haar op het bed zitten en aaide een pluk uit haar gezicht. Hij nam haar bezorgd in zich op.
Terry opende haar ogen. Zijn stem en de aanraking bezorgde haar kippenvel en deden haar terug denken aan een paar maanden eerder. Het ahd toen zo normal geleken. Terry kwam iets overeind en glimlachte. 'Theevergiftiging,' zei ze zwakjes en haalde haar schouders op. 'Ik was verveeld, dus goot ik mezelf vol met thee. Toen ben ik knocky gegaan. Stom of niet?' Ze keek vanuit haar ooghoek naar Thomas en Ryanne. Ze voelde zich neit op haar gemak, in een ruimte met drie zwaderaars, zelfs al was een van hen haar lieve Draconic...
|
|
|
Post by admin. on May 5, 2007 19:15:25 GMT 2
"Noemde je ons nou tortelduifjes? Volgens mij zijn jullie twee dat, hoor" grijnsde Ryanne. Een griffoendor pesten- haar ècht hobby. Ze gaf Thomas een vlugge zoen en wierp een vlase, kille blik op Terry. Bah, echt zo'n dreuzelvriend.
|
|
|
Post by greenlightning on May 5, 2007 20:38:43 GMT 2
Terry snoof. 'Dat zijn we niet. Draco, toe. Het gaat wel.' Ze wilde neit dat hij aan haar zat. De gevoelens werden sterker en dat wilde ze neit hebben. Steh, Seth, Seth, zei ze tegen zichzelf. Draconic stond emt tegenzin op. 'Ik wil je alleen maar helpen. Wacht maar, ik krijg die gestoorde lerares wel!' Terry schudde haar hoofd, maar Draconic was al weg. Terry wilde hem naroepen, maar had daar gewoon de kracht neit voor. Ze leit zich diep in het kussen wegzakken en trok de deken over zich heen. 'Kijk alsjeblieft de andere kant op wil je!' riep ze naar Ryanne.
|
|
|
Post by Krista - on May 5, 2007 22:30:37 GMT 2
Thomas grinnikte toen Draconic weg was en ging met zijn vingers door Ryanne's haar, terwijl hij vals naar Terry keek. "Wat is er black? ik dacht dat jij niet zo snel van je stokje ging". "Blijkbaar wel dus" mompelde hij er bijna onhoorbaar achteraan "Had je een enge spin gezien?". Hij grijnsde, niet zijn beste grap maar het was wel grappig, een beetje.
|
|