|
Post by greenlightning on May 6, 2007 18:11:37 GMT 2
Draconic leunde achterover en gaf Thomas een mep tegen zijn achterhoofd. Toen ging hij weer rechtop zitten. Hij zei niks en deed niks, maar staarde enkel naar de deur. Hij was haar echt kwijt...
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 18:24:53 GMT 2
"Auw!" riep Thomas verontwaardigd en wreef even met zijn hand over zijn achterhoofd. "Waar was dat nou weer goed voor?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 18:37:51 GMT 2
Draconic gaf geen antwoord. Omdat het uit was was hij noig niet gestopt met van Terry te houden. Maar dat ging hij natuurlijk neit zeggen. 'Ze is nog steeds familie Thomas. Ik wil niet hebben dat je haar beledigd.' Dit was voor eht eerst in twee jaar dat hij zijn naam normaal uitsprak. Draconic deed het neit eens emt opzet, hij was gewoon compleet van de wereld.
|
|
|
Post by Krista - on May 6, 2007 19:05:04 GMT 2
Thomas was even stil en wreef over zijn knieen. "Sorry" zei hij dan "maar ik heb niet echt een goede.. relatie met Tery"
|
|
|
Post by greenlightning on May 6, 2007 19:29:56 GMT 2
Draconic schudde zijn hoofd en zuchtte. 'Ik blijkbaar ook niet meer,' zei hij zacht. Even liet hij zijn blik gaan over het bed waar Ryanne op lag en toen op eht bed waar hij op zat. Toen schudde hij opnieuw zijn hoofd. 'Nee, man. Sorry, van mijn kant. Ik weet niet eens of ze het waard is om te slaan. We zijn wel familie.. maar zo.. zo ver weg. Niet eens mijn achternichtje, mijn achter-achternichtje.' Ze hadden die relatie kunnen aanhouden, dacht Draconic, ze hadden bij elkaar kunnen blijven.
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 15:44:03 GMT 2
"Liever kwijt dan rijk. Zeg Thom? Ik vraag me af waar de modderbloedjes blijven. Die hangen hier toch altijd rond? Vooral als bullebak reuzemans hierheen gaat. Ze zijn toch zo gek van hem?!" grijnsde Ryanne, terwijl ze Terry nakeek. "Jammer. Ik heb zin om iemand te vervloeken. Mischien komt die Maja of Miracle zo nog wel. Black lag hier, dus dat zal best"
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 19:51:21 GMT 2
"We moeten maar afwachten" zei Thomas terwijl hij weer naar Ryanne toe dartelde en naast haar op het bed ging zitte. "Misschien hebben we nog geluk"
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 20:00:52 GMT 2
Ryanne kreeg een gemene schittering i haar ogen. "Zolang Plijster maar niet komt als ik ze martel, want ik ben al geabboneerd op strafwerk" Ze lachte.
"Hallo? Is Terr-" Anne was binnen komen lopen en staarde nu met grote ogen naar Ryanne en Thomas. Niet zij, niet nu!
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 20:05:08 GMT 2
Thomas keek naar Anne en kwam met een verheugd gezicht overeind. "Beter dan dit kunnen we niet krijgen" zei hij met een brede grijns naar Ryanne en liep met grote passen naar Anne zodat hij binnen een paar seconden bij haar stond.
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 20:08:21 GMT 2
Anne deinsde geschrokken achteruit toen Thomas, die meer dan een kop groter was als haar, op haar af liep. Ryanne sloop er achteraan. "Wat eerst? Martelen, imperius of meteen de dood? Die 2e lijkt me leuk, laten we haar eventjes dansen als een kip" begon Ryanne. Anne wierp een angstige blik op haar. Ze wist goed dat Thomas en Ryanne het nog zouden doen ook. Rot Zwadderaars. "Mischien wilt ze wel uit het raam springen? Of zoenen met die Evan waar iedereen bij is. Zetten we haar lekker voor paal"
|
|