|
Post by Krista - on May 8, 2007 20:17:39 GMT 2
Thomas grinnikte en sloeg zijn arm om Anne heen. "Kom eens even mee" zei hij nep vriendelijk en trok Anne hardhandig aan haar arm mee richting Ryanne.
|
|
|
Post by admin. on May 8, 2007 20:20:30 GMT 2
Anne beet op haar lip, haar arm deed pijn doordat Thomas er aan trok. "Ach, nog zo'n troela. Mag ik?" zei Ryanne, terwijl ze met haar lange nagels over Anne's wang heenging. Anne kreeg kippevel. "Hou op" piepte ze. "Of.. of ik.. Roep Madame Plijster". Ryanne barstte in lachen uit, waardoor haar nagel in Anne's wang kraste.
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 20:48:28 GMT 2
"Madame Plijster, oee nou wordt ik bang" zei Thomas vrolijk. Als hij ergens blij van werd was het dit wel. Hij, met Ryanne, en zoveel overmacht.
|
|
|
Post by greenlightning on May 8, 2007 21:03:04 GMT 2
Draconic kwam overeind. Hij liep de zaal door. Hij passeerde zijn vriednen en keek ze vermoeid aan. Eve n bleef hij staan. Het leek of hij iets ging zeggen. Maar hij zweeg. Hij draaide zich om en stak zijn hand op. 'Veel plezier. Zie je, Tomás. Zie je, lieverd.' Draconic noemde Ryanne altijd zo, maar het was volledig onschuldig. Gewoon vriendschappelijk. Hij liep de zaal uit en verdween.
|
|
|
Post by Krista - on May 8, 2007 21:52:19 GMT 2
"Dag lieverd!" riep Thomas Draconic grijnzend na. Hij wist dat het een grapje was, maar toch voelde het ergens niet goed, zoals Draconic Ryanne noemde. Het mocht dan misschien onschuldig zijn, maar hij had er een hekel aan.
|
|
|
Post by admin. on May 9, 2007 19:00:26 GMT 2
"Geef je nog antwoord? Ik heb zin om haar te laten tapdansen. Mischien kan ze zichzelf wel vervloeken, of... Madame Plijster vervloeken... Dat zou mooi zijn!" Ryanne trok haar hand terug en richtte haar stok op Anne, die nog steeds "Houd op!!" gilde. "Zeg modderbloedje tuttelhorp, wat wil jij dan?" krijste Ryanne. Ze ging opnieuw met haar nagel langs Anne's bloedende wang, en maakte op deze manier meerdere krassen.
|
|
|
Post by Krista - on May 9, 2007 19:44:50 GMT 2
"Ik hou haar wel vast" zei Thomas rustig en liet zijn arm om Anne's nek gaan, zodat hij haar even later in een soort gelijke houdgreep vast had. "Laat maar komen, schat" zei hij grijnzend naar Ryanne.
|
|
|
Post by admin. on May 9, 2007 19:50:58 GMT 2
"Imperio!" siste Ryanne. Anne verstijfde, terwijl een tinteling over haar rug liep. In haar hoofd werd het erg licht en haar blik verslechterde. Alles leek opeens zo- wonderlijk. Ga tapdansen- ga tapdansen- ga tapdansen, een stem in haar hoofd vertelde wat ze moest doen. Ze volgde haar raad op en hoorde lacherig gekakel van Ryanne.
|
|
|
Post by Krista - on May 9, 2007 20:07:56 GMT 2
Thomas barste in lachen uit en kreeg zelfs buikpijn, zodat hij op het bed van Ryanne ging liggen en een kussen over zijn hoofd trok.
|
|
|
Post by admin. on May 10, 2007 14:37:04 GMT 2
Vervloek jezelf- verander jezelf in een gehoornde kikker- verander jezel de stem ging verder, en Anne volgde hem op, zonder enig benul. Ze pakte haar stok en richtte hem op zichzelf, waarna ze groen werd en dikke blaren op haar gezicht kreeg. Ze hoorde nog een zachte klik en werd toen duizelig. Te viel op de grond.
Ryanne had de vloek opgeheven, nadat madame Plijster binnen was gekomen. Ze had de stok in haar achterzak gedaan en keek nu zogenaamd verbaasd naar Anne.
|
|