|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 17:19:09 GMT 2
Shirie rende de ene trap op na de andere. Ze had de grootste lol. Het was alweer een paar maanden geleden sinds ze echt had gespijbeld. Op haar eigen school spraken ze vaak emt een hele groep af die allemaal verschilledne vakken hadden en troffen elkaar dan op een punt. Ze had van het groostet gedeelte van haar vakken minder dan halve lessen gevolgd. Ze keek even de ruimte in waar normaal gesproken waarzeggerij werd gegeven. Nu was het leeg en zelfs gezellig. Als ze het luik open leiten zou het wel veilig zijn.... Ze klom de trap op en leit zich op een poef vallen. Zo, beter kon niet.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 17:23:01 GMT 2
Mariël rende grijnzend achter Shirie aan. Ze had wel eens gespijbeld, neit vaak maar zo nu en dan kon het geen kwaad vond ze. Ze klom achter Shirie het luik door en plofte ook op een Poef neer en legde haar benen op de tafel. "Aaaah,,, Heerlijk zo'n uurtje GEschiedenis!" Zei ze alsof ze het geweldig vond.. Nouwja op deze manier vond ze het totaal niet erg.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 17:26:07 GMT 2
'ja, heerlijk toch, zo'n blokuur? En we zijn zo druk bezig met school, we zouden er eigenlijk punten voor meoten krijgen.' Ze legde haar armen achter haar hoofd en glimlachte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 20, 2007 17:32:38 GMT 2
Tom keek ineens op toen hij gelach hoorde, hij zat in een best donker hoekje een brief te schrijven. Hij keek even wie het waren en richtte zich toen weer op zijn brief. Ze zouden hem wel opmerken, als hij de uil liet wegvliegen. De uil die op een klein stokje zat die half uit de muur stak hield zich al die tijd al doodstil. Het enige geluid wat er in de ruimte was geweest, was het gekras van zijn veer.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 17:39:01 GMT 2
Mariël lachte. "JAa! Als ze dat deden, hadden wij samen vast een U!" zei ze grinnikten. Toen hoorde ze iets van gekras. Ze keek om zich heen mag zag zogauw niks. "Hoor jij dat ook?" Vroeg ze aan Shirie.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 20, 2007 18:42:57 GMT 2
Charlotte kwam lachend de Noordertoren binnen. 'Ik geloof dat dit zowat de eerste keer is dat ik spijbel...' zei ze grijnzend. Ze liet zich op een poef vallen. 'Woeh, relaxt hiero, met die dingen,' zei ze, doelend op de kussens en poefen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 20, 2007 19:08:41 GMT 2
Tom stopte met schrijven en legde zijn veer op de grond, de brief rolde hij op en bond het vast aan het pootje van de uil. "Naar mijn broer" hij had zijn broer namelijk een aantal dagen niet gezien. "En deze naar mijn ouders" De uil vloog meteen op door een raam dat Tom een tijdje geleden had open gezet. Toen stond hij zelf op en borg de inkt, zijn veer en de rest van het perkament op.
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:12:39 GMT 2
"Echt je eerste keer?"Vroeg hij verbaast aan Charlotte. Toen keek hij om en keek in de richting waar de Stem vandaan kwam. Daar zag hij een Jongen zijn spullen opruimen. "Ehh.. Hoi?" vroeg ze vertwijveld aan hem.. Ze wist niet zeker, maar hij kwam haar ergens bekend van voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 20, 2007 19:35:09 GMT 2
Shirie keek verbaasd op. 'Hey Tom!' Ze glunderde. 'Jij had ook geen zin in Geschiedeinis?' Ze grinnikte. 'Ik spijbelde zo vaak op mijn eigen school. Of ik werd er weer eens uitgestuurd. het valt me echt mee hoe relaxt al jullie leraren zijn. Ik heb het straflokaal pas tien keer gezien. Bij mij zat ik er dagelijks.' Ze lachte. 'Maar dan wel met mijn beste vriend samen. geweldig.'
|
|
|
Post by Merel on Jun 20, 2007 19:50:58 GMT 2
Owja! Dacht Mariël bij zichzelf Tom! Tuurlijk! Die had ze zien schaatsen. Ze grijnzde naar hem. "Ik ben er eigenlijk nog nieteens zovaak uitgestuurd.."zei ze bedenkelijk.. "Ik bedenk me nu dat ik eigenlijk vooral voor Sneep strafwerk moet maken.. Verder valt het aardig mee." Zei ze en grijnsde, niet dat ze nou zo braaf was ofzow.. In tegendeel.
|
|