|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 16:08:32 GMT 2
'Mariël, je achterwerk steekt er onder uit, en je voeten ook,' zei Charlotte lachend. Ze deed niet eens moeite om zich te verstoppen. Er waren toch niet genoeg tafeltjes voor hen allemaal om onder te kruipen, en al helemaal niet genoeg tijd voordat de leraar boven was.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:11:22 GMT 2
Mariël stak haar hoofd onder het kleed door. Toen lachte ze. "Oke.. Laat maar." Zei ze en plofte weer op haar poef neer en legde haar benen op het tafeltje. Als ze dan betrapt werden.. DAn wel chill. "Trouwens... Wat denkje dat Zwamdrift ons zou geven als ze binnenkomt voor een straf werk? Of denkje dat die smoes misschien kan werken?" Zei ze flauw grijnzend.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 16:13:51 GMT 2
'Niet als het Zwamdrift zelf is,' zei Charlotte lachend. Precies op dat moment ging de deur open en kwam een enorm bos haar met een vrouw binnen. Charlotte kon haar lachen bijna niet binnenhouden toen ze Zwamdrift verbaasd naar de leerlingen zag kijken. Ze boog haar hoofd naar Mariël toe. 'Ze heeft weer 's een bad hair day,' fluisterde ze lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:24:06 GMT 2
"Uuuh.. Heeft ze dat ooit niet?" Fluisterde ze terug en moest lachen, Waardoor Zwamdrift haar raar aankeek. "Ja Hallo Mevrouw Zwamdrift! Het Persoon waar wij op zaten te wachten!" Zei ze en stond op en spreide haar armen.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 16:27:09 GMT 2
Charlotte lachte even, en volgde daarna Mariëls voorbeeld door ook op te staan en haar armen te spreiden. 'Een hele goedemorgen, mevrouw!' zei ze, alsof het 't allernormaalste ter wereld was dat ze hier met een groepje in haar lokaal zaten. Ze klopt Mariël even op haar rug. 'Wij hadden een vraagje - aan u!' riep ze vrolijk, want ze kon haar lachen bijna niet meer inhouden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:28:59 GMT 2
Mariël bleef haar met Sirieus gezicht aanstaren, hoewel het haar vreselijk veel moeite koste. "Ja.. Dat klopt. Kijk.. Vannacht, had Charlotte hier -ze wees op Charlotte- Een hele vervelende droom." Verzon ze gauw. "En tot onze verbazing had Evan die droom ook!" Zei ze en wees naar Evan.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 16:39:21 GMT 2
'Inderdaad!' Charlotte knikte enthousiast. 'En die droom ging over de beukwilg,' zei ze snel. 'Die ging mij opeten, en toen kwam ik in het kamertje van Sneep terecht, en daar was de Sorteerhoed, en die ging mij wegsturen, en toen kwam ik Vilder tegen, en toen ging mevrouw Norks mij krabben,' ratelde ze door. Ze keek Mariël even aan en kon haar lachen bijna niet meer inhouden.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:52:05 GMT 2
Mariël glimlachte."Ja en Evan zij net dat hij ook in dat Kamertje van Sneep was en daar half gemarteld werd door hem. Ik had een droom waarin ik haar in het kamertje van Vilder tegenkwam terwijl dat zij gekrapt werd, probeerde ik haar te redden maar teon ging ze mij aanvallen!" viel MAriël in. Ze haalde de rest er ook maar bij, zodat ze ook een reden hadde nom hier te zitten.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 24, 2007 16:55:45 GMT 2
Charlotte knikte instemmend. 'Ja! Weet u waar dit op kan wijzen?' vroeg ze aan professor Zwamdrift, die aandachtig had staan luisteren naar hun verhaal. 'Ineressant!' begon ze. Ze strompelde naar een instrument toe dat op een tafeltje stond, en meer op een martelwerktuig leek dan op iets voor waarzeggerij. Ze begon in het ding te staren, kennenlijk kon ze daarmee dromen verklaren. Charlotte keek Mariël lachend aan en haalde een wenkbrauw op.
|
|
|
Post by Merel on Jun 24, 2007 16:57:41 GMT 2
Mariël hield haar hand voor haar mond en grinnikte. Ze ging naast Professor Zwamdrift staan en deed net alsof zehet bestudeerde. "Hmm.. Ja heel interessant!" Zei ze nogmaals.. Mariël keek Charlotte vragend aan en vroeg zich af wat er nou zo interessant was..
|
|