|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 21:50:24 GMT 2
Evan rekte zich uit en keek naar de anderen en glimlachtte onwillekeurig "Zo.." zei hij uiteindelijk en lachtte even "Ik spijbel niet zo vaak.., eigenlijk". Dat was waar, Evan had een vreemde gewoonte toch nog naar alle lessen te gaan, ook al leerde hij er niets.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 21, 2007 11:59:52 GMT 2
"Geschiedenis? Hadden we les dan?" vroeg Tom verbaast. Hij was er even niet bij met zijn gedachten en haalde toen zijn schouders op "Als we les hadden, ben ik dus ook aan het spijbelen" Even dacht Tom na, bij hoeveel lessen was hij er niet geweest, veel volgens hemzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 15:05:17 GMT 2
Shirie lachte. 'Jij bent nog beter dan ik! Ik spijbel tenminste nog bewust.' Toen knipoogde ze naa Evan. 'Wordt dit dan ook de eerste keer stafwerk? Als we betrapt worden dan.' Het kon Shirie helemala niks schelen als ze werd betrapt. Nablijven was gezelliger dan les en zolang je emt vrienden was was het geen echte tijdverspilling. Ze schoof een stukje op en klopte uitnodigend op het stukje naast haar. 'Kom je erbij zitten?'Vroeg ze Tom.
|
|
|
Post by Merel on Jun 21, 2007 15:29:14 GMT 2
Mariël Grijnsde. "Ik denk niet dat we betrapt worden. Ik heb wel eens gespijbelt en op veel dommere plek verstopt gezeten." zei ze en grinnikte. "Maar kom je ook zitten Eef." Zei ze en keek naar Evan die nogsteeds stond. "MAar nablijven met vrienden is altijd leuker."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 21, 2007 16:06:01 GMT 2
Tom legde zijn tas weer neer en plofte toen neer naast Shirie. "Vreemd dat jullie me niet hadden opgemerkt, zo ontzichtbaar ben ik toch niet?' vroeg hij grijnzend. De uil was inmiddels weer door het raam gevlogen en lande op Tom's schouder. Twee briefen zaten aan zijn pootjes, die hij snel losmaakt. Die lees ik later wel dacht hij, snel gaf hij nog een soort nooitje aan de uil die daarna weer wegvloog.
|
|
|
Post by Merel on Jun 21, 2007 16:10:46 GMT 2
Mariël grinnikte. "Ach daar let ik nooit zo op. Meestal is vago Zwamdrift hier ergens, maar die negeert je toch half." Zei ze en giegelde. "Neit als belediging bedoelt, gewoon het feit dat ik niet oplet." voegde ze toe, voor het geval hij het fout opvatte.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 21, 2007 16:35:05 GMT 2
Charlotte maakte het zich gemakkelijk op de poef en keek het lokaal even rond. Zoals altijd stonden er allerlei rare ornamenten die waarschijnlijk dienst deden als toekomstvoorspellers. Charlotte wist van de meesten niet wat het nut was. Ze lette nooit op tijdens waarzeggerij, maar eigenlijk sliep ze altijd. Daarom vond ze waarzeggerij nog niet zo'n erg vak.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 17:48:21 GMT 2
Shirie glimlachte naar haar vriendinnen en kroop toen tegen Tom aan. Met een knipoog zei ze: 'Dat komt alleen maar omdat ik nog geen minuut in de les was voor Mariël en ik besloten om ervandoor te gaan. Anders was het me wel opgevallen hoor.' Ze glimlachte en schoof weer een stukje op, zodat hij wat meer ruimte voor zichzelf had.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 21, 2007 18:22:34 GMT 2
"Vandaar, ach maakt niet uit ik zat wel rustig een brief te schrijven dus" zei Tom. "Wie ken ik hier nog niet? Nouja voor degene die me niet kennen, ik ben dus Tom Kaulitz, Bill is mijn tweelingbroer" Even rekte hij zich uit, hij had nogal weinig geslapen maar dat was wel vaker zo.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 19:06:15 GMT 2
Shirie knikte. Ze keek naar Evan en schudde haar hoofd. 'ga nou zitten! Ik wordt moe van jou, alleen maar door naar je te kijken!' Ze lachte. Zij en moe? Nooit! Al hoewel, die laatste twee nachten hadden er wel in gehakt...
|
|